Legătura rutieră cu portul Constanţa este tot mai dificilă

Podul AGIGEA este închis şi nimeni nu lucrează la refacerea lui. Varianta ocolitoare de aproximativ 100 km (prin localitatea Topraisar) este înzăpezită şi nu poate fi utilizată, reclamă Federaţia Operatorilor Români de Transport (FORT), care cere public Ministerului Transporturilor să intervină la autorităţiile judeţene pentru ca măcar varianta ocolitoare să fie deblocată de zăpadă.

Trecerea către port şi înapoi se face cu bacul pentru toate autovehiculele mai mari de 5 tone. Zilnic se formeaza coloane de sute de camioane care aşteaptă îmbarcarea pe bac.

Trecerea cu bacul costă 50 de lei/camion, chiar dacă rovinieta este plătită. Timpii de odihnă şi de conducere sunt daţi peste cap, iar amenzile sunt de ordinul zecilor de mii de lei, mai acuză FORT.

Pierderile suportate de transportatorii ce asteapta încolonaţi chiar şi zece ore să treacă cu bacul sunt similare celor din perioada înzăpezirii: 300-500 lei/vehicul.

Federaţia Operatorilor Români de Transport consideră că, pentru vehiculele comerciale ce au rovinieta achitată, plata contravalorii traversarii cu bacul trebuie să fie asigurată de CNADNR. (M.S.)

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.