Macromex HoReCa, afaceri mai mari cu 20% în 2023

Macromex, unul dintre jucătorii principali din industria alimentară românească, estimează o creștere a cifrei de afaceri în 2023 pentru divizia HoReCa cu 20%, pe baza majorării volumelor de vânzări și a evoluției pozitive a numărului de clienți.

În ultimii 3 ani am avut o evoluție pozitivă a numărului de clienti pe divizia Horeca, iar acest lucru s-a datorat modului în care am gestionat relația cu clienții nostri in pandemie, portofoliul de produse cu valoare adaugată, expertiza si consultanța oferită de echipa noastră, dar și platformei  digitale de aprovizionare Bocado”, declară Albert Davidoglu, CEO, Macromex.

Focusul curent al Macromex se axează pe produsele din categoriile strategice: Brutărie și Patiserie, Semipreparate, Produse gatite lent (sous vide), Legume și Cartofi specialități.

Macromex continuă, în această perioadă, seria de evenimente Raliul Bucătariilor, care ajunge în București, după ce a parcurs orașe importante din țară, precum Iași și Cluj-Napoca.

Bucureștenii au, într-adevăr, o gamă mai larga de restaurante, comparativ cu alte zone urbane din țară, iar preferințele sunt variate, atât pentru sectorul de livrare, cât și pentru ieșitul în oraș. De la bucătăria tradițională românească, pana la produse tip fast-food, pizza, burger, sushi, bucureștenii își diversifică alegerile. În weekend, ei aleg să iasă în oraș, să socializeze, fie la un eveniment special, fie împreună cu prietenii, la restaurant. În schimb, în timpul săptămânii, aceștia preferă să foloseasca aplicațiile de livrări sau gătesc acasă. Pentru fiecare ipostază, Macromex vine cu solutii pentru o servire rapidă și eficientă”, declară Cătălin Ștefan Atomei, chef, Fratelli.

În 2022, Macromex a lansat platforma digitală Macromex horeca.macromex.ro, ce regrupează toate soluțiile eficiente și este un produs complex, menit să sprijine afacerile HoReCa. Platforma aduce un ajutor real pentru business și pentru sustenabilitate, rețetele la cheie și sfaturile despre eficiența operațională.

În plus, Bocado este o altă inițiativă a companiei, o platforma de comenzi online B2B dedicată clienților HoReCa care va ajuta sa reduceti timpul de comanda si sa gestionati fluxul de aprovizionare mult mai eficient. 

Macromex este liderul industriei de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate, cu un portofoliu extins de branduri precum Edenia, Corso, La Strada, Azuris şi branduri partenere: Philadelphia, La Lorraine, Farm Frites Dr. Oetker (Inedit, Paula), Mars, Haagen Dasz. Viziunea companiei este de a crea în România o industrie HoReCa matură, condusă de inspirație, eficiență si profitabilitate. Astfel, Macromex își asumă misiunea de a furniza soluții pentru fiecare tip de business prin consiliere, portofoliul de produse și tehnologie.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.