MEȘTERUL – vedeta noii campanii semnate Praktiker și MullenLowe

Primăvara se numără meșterii adevărați și avantajele oferite de cardul Meșter Card. La începutul lunii martie, Praktiker și MullenLowe au lansat o campanie dedicată unui public esențial pentru piața de DIY: meșterii.

Campania se desfășoară în perioada 14 martie – 31 decembrie și are ca obiectiv promovarea unui program de fidelitate unic în România, prin care Praktiker le oferă numeroase avantaje meșterilor deținători de Meșter Card.

Printre acestea, reduceri trimestriale de 5% sub formă de voucher, dacă valoarea cumpărăturilor depășește 5.000 lei.

„Meșterul român este unic: isteț, informat, uneori poznaș și mereu cu o soluție la îndemână. Praktiker îl ajută să aibă întotdeauna cel mai bun sfat și cea mai adecvată soluție pentru clienții lui, și cu siguranță cele mai avantajoase oferte, prin intermediul Meșter Card”, declară Mirela Ochiană, Marketing Manager, Praktiker România.

„Ce se întâmplă când o gresie se uită lung la un polizor unghiular? Păi e acolo o atracție, o relație urmată de o atingere uneori mai dură, alteori mai caldă. Cert e că orice meșter adevărat are o viziune clară asupra acestei relații și tinde să o folosească în a-și recunoaște colegii de breaslă. Aici intervine Meșter Card – un fel de al doilea card de identitate pe care doar meșterii adevărați l-au câștigat, făcând dovada priceperii practice. Și cine nu are nevoie de un meșter de meșteri?!”, adaugă Vasile Alboiu, Chief Creative Officer, Grupul Lowe.

Elementul central al campaniei de promovare este un meșter iscusit, protagonistul unui spot TV de 30 de secunde, care este difuzat pe principalele stații de televiziune.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.