O multinațională angajează 300 de tineri prin intermediul Facebook

Peste 300 de tineri se pot angaja, într-o singură zi, în cadrul unei multinaționale de top din România, cu sedii în București, Ploiești și Galați. Grupul francez Webhelp, primul angajator din România în rândul francofonilor organizează, pe 3 martie, „Ziua de Recrutare Online pe Facebook” un eveniment online inedit adresat celor care se află în căutarea unui job.

„Ziua de Recrutare Online” se va organiza pe pagina de Facebook a companiei – https://www.facebook.com/webhelp.ro – și sunt puse la dispoziție 300 de job-uri. Întreaga echipă de recrutare a companiei va fi disponibilă pentru a răspunde tuturor întrebărilor candidaților, va analiza CV-uri și va oferi cele mai bune recomandări, astfel încât șansele de angajare să fie maxime.

Webhelp România, care, în prezent, are peste 1.600 de angajați în cele 4 sedii (două în București și câte unul în Galați și Ploiești) intenționează să formeze o echipă de 2.000 de angajați până la finalul acestui an.

Compania a ales să organizeze acest eveniment pe Facebook întrucât se bucură de o comunitate puternică și dinamică, depășind peste 9.000 de prieteni.

„În 2015 vrem să ajungem la 2015 angajați. Am adăugat clienți noi în portofoliul companiei și suntem pregătiți să ne dezvoltăm echipa. Căutăm soluții pentru a fi cât mai accesibili candidaților. Și, pentru că majoritatea angajaților noștri sunt tineri, știm cât este de important să fim aproape de de aceștia și să găsim o formă de dialog mai puțin solicitantă. Iar rețeaua de socializare Facebook asigura cadrul ideal. La acest eveniment online, care se va desfășura pe chat-ul paginii noastre – https://www.facebook.com/webhelp.ro – se pot adresa întrebări, se pot trimite CV-uri, iar echipa noastră este pregătită să ofere răspunsuri în timp real și sfaturi extrem de utile care să ajute la angajare. Pentru potențialul candidat, Ziua de Recrutare Online pe Facebook este cea mai relaxantă întâlnire cu angajatorul”, a precizat Mihaela Rusu, director general al Webhelp România.

Webhelp România pune la dispoziție job-uri atât pe proiecte de voce (call-center), cât și backoffice (BPO). Noii angajați beneficiază de training-uri specializare, iar echipa are la dispoziție un program complex de formare continuă.

De anul trecut, angajații beneficiază de reduceri la mai mulți furnizori și producători, prin cardul Webhelp People. Iar din toamnă, Webhelp România a lansat o colaborare cu Institutul Francez prin intemediul căreia asigură formare în limba franceză pentru candidații care au venit la interviu, au susținut testul de limba franceză, dar nu au luat „nota de trecere”. Astfel, gratuit, aceste persoane se pot înscrie la un curs intensiv de limba franceză, iar după aceea se pot alătura echipei Webhelp România.

La Webhelp România, cele mai multe promovări interne în rândul tinerilor

„În 2014, peste 100 de tineri au avut oportunitatea să-și dezvolte cariera in cadrul Webhelp Romania, pe funcții de middle management, data mining, calitate, training si coaching. La Webhelp România punem accent pe rezultate, performanță și motivație, nu pe varstă și vechime în companie. Considerăm că tinerii de astăzi sunt foarte bine pregătiți și pot gestiona o echipă și un proiect de anvergură. În 2015 suntem siguri că vom oferi cel puțin la fel de multe oportunitați de carieră, datorită faptului că ne mărim echipa. Suntem multinaționala franceză din România cu cele mai multe astfel de oportunitați în rândul tinerilor, ceea ce dă efervescență si putere”, a declarat și Andra Maxim, director de Resurse Umane în cadrul Webhelp România.

Webhelp își lansează blog

Odată cu acest eveniment, compania anunță și lansarea blogului său, blog.webhelp.ro.

„Acest proiect vine tot din dorința de a fi mai aproape de tineri. Iar echipa noastră de recrutare va redacta, săptămânal, articole în care va prezenta sfaturi utile pentru angajare, dar și recomandări pentru cei care sunt, deja, angajați în domeniul BPO. Ne dorim o comunicare flexibilă și să fim, cu adevărat, de ajutor celor care se află în căutarea unui job, fie că sunt la început de drum sau cu experiență. În același timp, ne dorim să facem mai accesibil conceptul de BPO (Business Process Outsourcing) în România. Și, pentru că domeniul are una dintre cele mai mari creșteri economice, să ai un job într-o companie de tip BPO este mai mult decât o alternativă pentru perioada studenției. Este garanția unui loc de muncă stabil și șansa unei cariere de succes”, a încheiat Mihaela Rusu. (M.S.)

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.