Publicitatea privatizării CFR Marfă, mai scumpă cu 2,5 mil lei

Guvernul a aprobat, în şedinţa de marţi, majorarea cu 2,5 milioane lei, de la 50.000 lei la 2,55 milioane lei, a cheltuielilor pentru reclamă şi publicitate prevăzute în bugetul Ministerului Transportului pentru activitatea de privatizare, în scopul promovării vânzării acţiunilor la CFR Marfă.

Banii vor fi obţinuţi prin scăderea în bugetul ministerului, de la 11 la 8,5 milioane lei, a volumului cheltuielilor pentru rapoarte de evaluare în procesul de privatizare şi postprivatizare.

Potrivit purtătorului de cuvânt al Guvernului, Andrei Zaharescu, majorarea sumelor alocate serviciilor de publicitate aferente privatizării CFR Marfă este justificată de atragerea unui număr cât mai mare de potenţiali cumpărători în achiziţia pachetului de acţiuni pe care MT îl gestionează la companie, în calitate de acţionar, în numele statului român.

Amintim că, în urmă cu câteva zile, ministrul Relu Fenechiu a decalat cu circa 2 săptămâni termenele din calendarul privatizării CFR Marfă. Desuccesul acestei privatizări va depinde încheierea de către Guvern a unui nou acord cu FMI.

Magda SEVERIN

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.