Târgul “Angajatori de Top”, vineri și sâmbătă la Sala Palatului din Bucureşti

Vineri, 25 martie, între orele 10.00-18.00, şi sâmbătă, 26 martie, de la 10.00 la 17.00, are loc la Sala Palatului din Bucureşti cel mai mare târg de carieră: “Angajatori de Top”.

Vor fi scoase la concurs în jur de 5.000 de joburi şi peste 700 de poziţii în cadrul programelor de internship&trainee.

Accesul la eveniment este gratuit, în baza preînscrierii pe hipo.ro iar vizitatorii pot aplica folosind un singur CV Barcode, pe care îl pot obţine din contul personal, de pe acelaşi site. După completarea CV-ului au posibilitatea să-l descarce în format Barcode, pe care, ulterior, să îl printeze şi să aplice la joburile de la târg.

Potrivit organizatorilor, sunt aşteptaţi peste 10.000 de profesionişti, studenţi şi proaspăt absolvenţi, care pot interacţiona cu 300 de specialişti HR din cadrul a 100 de companii participante din peste 14 domenii de activitate.

„Din semnalele pe care le-am primit până acum din partea angajatorilor cu care colaborăm de 10 ani, anul 2016 va fi unul extrem de competitiv. Foarte mulţi angajatori îşi formează echipele, iar numărul angajarilor este în creştere faţă de anii trecuţi, lucru care se poate observa şi din creşterea cu 25% a poziţiilor deschise în cadrul Angajatori de TOP comparativ cu ediţia din toamnă 2015″, se spune în comunicatul remis redacției.

Există o serie de poziţii pentru care angajatorii întâmpină dificultăţi în procesul de recrutare, iar cele mai mai mari sunt întâlnite pentru joburile care presupun cunoştinţe de limbi străine, în general, poziţiile cu cerinţe de limbă germană, maghiară, bulgară, slovenă, croată, daneză, olandeză, greacă, potrivit organizatorilor.

De asemenea, competiţia este mare pe câteva tehnologii pe care le urmăresc cei mai mulţi dintre angajatori – exemplu, C++, PHP, Java, dar şi pentru profilele nişate din inginerie, transporturi sau logistică.

Poziţiile deschise sunt adresate atât profesioniştilor, dar şi persoanelor cu un nivel mediu de experienţă şi celor entry-level. „58% dintre companii urmăresc să recruteze între 5 şi 10 interni, 25% între 10 şi 20 de interni, 13% dintre companii au planuri de recrutare a peste 20 de interni, iar patru la sută dintre companii doresc să recruteze peste 50 de interni. Specializările urmărite sunt diverse, iar poziţiile sunt în departamente precum: Marketing, Resurse Umane, Achiziţii, Logistică, Vânzări, Juridic, Audit&Consultanţă, Financiar, Producţie”, se mai arată în comunicat.

Workshopuri şi conferinţe

De asemenea, în cadrul evenimentului vor avea loc şi 35 de Workshopuri şi Conferinţe. „Profesionişti din cadrul companiilor: Coca-Cola HBC, Lidl România, Genpact, EY, Stefanini România, Veeam Software, Deloitte, DB Schenker, DB Schenker Global Services Europe, Telus International Europe, Computer Generated Solutions, Uniqa Asigurări, Allianz Worldwide Partners, Telekom România, BCR, JTI, Oracle, Hewlett Packard Enterprise, HP Inc., Dell, BearingPoint, IBM, Ericsson, UniCredit Business Integrated Solutions, Accenture, Vodafone Shared Services, Intralinks, Intel România şi Bitdefender vor susţine sesiuni de 45 de minute în cadrul cărora vor prezenta procese şi inovaţii dezvoltate, proiectele în desfăşurare, competenţele şi abilităţile căutate la viitorii angajaţi, planurile de angajare pentru următoarea perioadă etc. Participarea la SkillShopuri şi Conferinţe este gratuită în limita locurilor disponibile”, precizează organizatorii.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.