WebEye Romania, creştere cu 25% a afacerilor în domeniul soluţiilor telematice pentru flote auto în 2015

WebEye România, parte a grupului WebEye din Ungaria, încheie anul cu o cifră de afaceri cu 25% mai mare decât în 2014, performanță care o plasează pe a doua poziție în grupul care activează în 12 țări din Europa.

“2015 a fost un an bun, marcat de extinderea rețelei în țară și mai ales de câștigarea de clienți noi și de parteneriate care deschid orizonturi interesante. Am crescut frumos, ne-am dezvoltat natural în cei 8 ani de activitate. România a fost, de altfel, prima țară în care WebEye a deschis o filială și mă bucur că am confirmat așteptările, WebEye România fiind pe poziția a doua în grup, ca și performanță financiară, după Ungaria”, a declarat Levente Gall, director de vânzări WebEye România.

Compania specializată în soluții telematice pentru transportatori a ajuns la peste 7.600 de unități active montate în România, cu 21% mai multe decât în urmă cu un an. Acest lucru a fost posibil datorită dezvoltării flotelor clienților vechi precum și câștigării de parteneri și clienți noi precum EVW Holding, LPX Trans și RER. De asemenea, tot mai mulți oameni de afaceri din domeniul transporturilor au înțeles utilitatea soluțiilor telematice și au ales să actualizeze soluțiile de bază, optând pentru echipamente noi, sofisticate.

Față de 2007, când WebEye România avea un singur birou, la Oradea, astăzi compania are birouri în mai multe orașe din țară – București, Sibiu, Timișoara, Suceava – și 38 de angajați.

„Ne orientăm către zone-cheie pentru transportatori, cu activitate comercială intensă. Următorul pas, la începutul anului 2016, este deschiderea biroului de la Constanța. Ne uităm în continuare cu interes către transportul de călători și către agrobusiness pentru că este un domeniu dinamic, care crește constant, ceea ce înseamnă dezvoltarea și modernizarea flotelor auto iar noi oferim un instrument extrem de util pentru eficientizarea gestionării business-ului”, a mai spus Levente Gall.

În 2015, WebEye România a avut o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro, cu 25% mai mult decât în 2014 și estimează că va depăși 3 milioane de euro în 2016, în condițiile în care se menține ritmul de creștere al economiei României.

La nivel de grup, WebEye a avut o performanță bună în 2015, numărul abonamentelor active înregistrând o creștere cu 17%. Astfel, în perioada octombrie 2014 – octombrie 2015 au fost instalate în total aproximativ 7000 de soluții telematice noi.

În România, WebEye a introdus anul acesta soluția telematică DrivingStyle, care  le permite patronilor din domeniul transporturilor să-și evalueze corect angajații. Aplicația monitorizează practic piciorul șoferului iar la final este emis un raport din care reiese cât de corect au fost folosite frâna, retarderul și tempomatul, indicatori care reflectă stilul de condus.

Despre WebEye

Compania specializată în dezvoltarea de soluții telematice pentru transportatori este prezentă în 12 țări: Ungaria, România, Portugalia, Germania, Croația, Cehia, Slovacia, Polonia, Bulgaria, Slovenia, Serbia și Rusia și are peste 300 de angajați. Compania are în prezent peste 40.000 de abonați active.

Dintre clienții WebEye România amintim: Filip, Luar, International Transporte Popovici, Transcom,  Fornetti Romania, PanKarpathia, Galassini Romania, Viator&Vektor, Rodbun, Havi Logistics, Smithfield. Printre clienții WebEye International se numărăr companiile: Spar, Schwarzmuller, Metro, Linde, Tesco, Sara Lee, British American Tobacco, Holcim, MF Cargo, Revesz Group, Waberer’s Szemerey, BHS Trans, Gebruder Weiss, DHL.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.