CONSULTANTA

Harta Marsh a riscului politic

Creșterea tensiunilor geopolitice alături de politicile bazate pe protecționism și disputele legate de comerțul internațional conduc la sporirea incertitudinii și a riscurilor pentru companii....

Ce înțeleg șoferii prin respect?

Cu toții am auzit această idee „șoferii vor mai mult respect” în diferite reviste, site-uri, pe grupuri de Facebook, în parcare și în firmă....

Cum abordăm pentru o întâlnire de afaceri

Se spune că managerii petrec între 35 și 50% din timpul lor în întâlniri. Unele sunt numite ședințe (în interiorul companiei) altele întâlniri (cu...

Management fără extra-decibeli

Într-o simplă căutare pe internet, descoperim că vocea normală, într-o conversație umană, se încadrează între 40 și 50 de decibeli. Un ciocan pneumatic, pe...

Problemele șoferilor și consilierea psihologică

După luni de zile de trafic, singurătate și presiune, în fiecare șofer există tendința de a renunța, de a pleca la altă firmă, crezând...

Optimizare pentru PROFIT

Fie că ești manager sau antreprenor, bunăstarea ta depinde de profitabilitatea generată de afacerea pe care o conduci. Atenție, profitabilitate, nu profit. (Profitabilitatea reprezintă...

FINANȚARE. Informații de care trebuie să ții cont

Credit, linie de credit, factoring, factoring cu asigurare, leasing financiar sau leasing operațional... O plajă destul de largă din care poți alege. Care este,...

Cum evaluezi oportunitățile pe termen scurt

De multe ori câștigi, atunci când crești volumul serviciilor oferite. Dar se întâmplă să apară și surprize. Atunci când tragi linie, poți să constați...

Managementul timpului

Printre cele mai importante resurse de care dispunem atât atunci când elaborăm o strategie, cât și atunci când o implementăm și o urmărim, este...

Loialitatea și nevoia de comunicare

O dată cu accentuarea crizei de șoferi, a reapărut și problema loialității șoferilor față de firmă. Unii patroni sunt convinși că loialitatea se cumpără...

Ședința – o micro-oglindă a organizației

Modul în care oamenii lucrează împreună, într-un spațiu și un timp comun, spune foarte multe despre gradul de eficiență și de sănătate al organizației...

Rolul dispecerilor este vital

Așteptările de la dispeceri, în ceea ce privește deciziile, sunt mari și, în fiecare zi, trebuie să demonstreze că sunt ca un „motor” al...

Succes în recrutarea de persoane cheie

Anumite poziții pot deveni vitale pentru funcționarea unei companii. De aceea, implicarea, la nivel intern, pentru angajarea directă a unei persoane poate deveni singura...

Situația la zi… tristă

Ne-am ferit, ani de zile, să discutăm serios despre liberalizare, sperând fiecare, în sinea lui, că nu se va întâmpla, sau că nu se...

Business Coaching Diploma

PwC România lansează și în România programul de certificare Business Coaching Diploma (BCD), derulat prin Academia PwC. Dedicat inițial liderilor PwC începând din 2014,...

Cum facem posibilă excelența în servicii?

Noțiunea de excelență în servicii a fost formulată de Tom Peters în anii ’80 – ’90, într-un moment în care apariția e-mailului în viața...

Wellbeing sau work – life balance? Life Balance. TU!

Ne petrecem o mare parte din timpul nostru la serviciu. Fie că e vorba de un mediu office sau unul producție/logistică, timpul petrecut la...

Studiu de caz privind șoferii

Una dintre cele mai răspândite probleme ale șoferilor este dorul de casă, distanța față de cei dragi. Implicit, devine și o problemă cu care...
 
Linkuri utile