Relansarea activităţii economice cu ajutorul bursei europene de transporturi Trans.eu

De origine poloneză, Trans.eu a fost înfiinţată în 2004, iar din 2006 este prezentă şi în România. Sistemul este folosit în mod activ de 26.000 de firme, iar aici sunt postate zilnic 150.000 de oferte din toată Europa.

Aparenta revigorare a economiei româneşti, în anul 2013, nu s-a resimţit pe măsura aşteptărilor în activitatea operatorilor din domeniul transportului de mărfuri şi cu atât mai puţin în dinamica veniturilor şi a profitului. O soluţie la îndemâna operatorilor români din domeniul transporturilor de mărfuri o reprezintă parteneriatul cu Trans.eu. Nu întâmplător, firmele de transport din întreaga Europă constituie peste jumătate dintre clienţii Trans.eu, serviciile oferite lor pornind de la găsirea încărcăturilor şi verificarea partenerilor până la recuperarea creanţelor de la beneficiarii de transport. Majoritatea celor care folosesc acest sistem, respectiv 55%, sunt transportatori, 30% sunt case de expediţii şi intermediari, iar restul sunt producători şi firme de comerţ. „Oferim clienţilor noştri soluţii inovatoare precum «Business Messenger-ul» prin intermediul căruia clienţii beneficiază de numeroase avantaje, de exemplu păstrarea permanentă a istoricului de conversaţii, funcţia «Expresii traduse» ce oferă o economie de timp considerabilă şi înlătură o barieră primordială de limbaj“, a explicat Gabriel Sîrbu, Director Regional de Vânzări Europa de Est. Totodată, „Business Messenger-ul“ permite unica soluţie existentă în acest moment în rândul burselor de transport – confirmarea tranzacţiilor în Sistem – atunci când două firme se înţeleg cu privire la o ofertă postată pe bursă, ceea ce atrage o multitudine de beneficii şi oportunităţi pentru ambele părţi.

Siguranţă şi transparenţă

La capitolul siguranţă, Trans.eu face verificări atât ale documentelor, cât şi ale identităţii persoanelor înscrise, una dintre modalităţi fiind vizita la sediul firmelor, prin intermediul reprezentanţilor de vânzări. Însă, firmele care doresc să fie prezente aici trebuie să îndeplinească o serie de condiţii, printre care vechimea de un an pe piaţă şi existenţa unei licenţe de transport. Profilul tuturor utilizatorilor este făcut public împreună cu documentele prezentate la înscriere. În plus, se verifică periodic situaţia financiară a firmei, a debitelor acesteia către instituţiile statului şi sunt solicitate referinţe despre cum au decurs colaborările cu ceilalţi parteneri. Pentru un plus de siguranţă, se păstrează şi istoricul de tranzacţii din cadrul sistemului, care va rămâne înregistrat pe toată activitatea firmei respective. Mai mult, Trans.eu oferă şi servicii de recuperări creanţe, pentru care se percepe un comision procentual, numai după ce suma integrală sau o parte din aceasta este recuperată. Firmelor care nu îşi achită debitele în rândul clienţilor bursei şi depăşesc o perioadă de preaviz, li se blochează contul până la clarificarea situaţiei. În acest sens, Lista debitorilor este disponibilă pentru toţi clienţii bursei. Indexul „TransRisk“, pus la dispoziţie clienţilor Trans.eu, specifică nivelul de credibilitate a firmei plătitoare. Acesta este calculat în baza informaţiilor obţinute de la centrele pentru cercetări – Creditreform şi Dun & Bradstreet, precum şi în urma verificărilor efectuate de analiştii Trans.eu cu privire la: condiţia financiară a societăţii, amânări ale plăţilor, activitatea în rolul de plătitor în sistemul Trans.eu, istoricul activităţii economice, opiniile şi referinţele contractanţilor. Trans.eu oferă şi un sistem de hărţi dedicate transportului rutier de mărfuri „TransMap“, ce permite vizualizarea, crearea şi modificarea traseelor, precum şi calcularea costurilor de transport. „În decursul anului 2014, ne-am concentrat în a oferi încă un sprijin transportatorilor din România prin implementarea unui sistem de certificare: TCC (Trans.eu Certified Carrier). Acest sistem le conferă deţinătorilor de certificate TCC încredere încă de la prima vedere“, a menţionat Gabriel Sîrbu. Certificatele TCC nu pot fi obţinute contra unor sume de bani, aşa cum se obişnuieşte în rândul altor domenii, singura modalitate de a le obţine fiind îndeplinirea unui set de condiţii riguroase, ce minimizează, practic, riscurile colaborării. Abonamentul lunar include un număr nelimitat de angajaţi ce pot fi adăugaţi la profilul firmei, ce pot utiliza sistemul în mod independent, de pe calculatoare diferite. De asemenea, şi numărul de tranzacţii incluse în pachet este nelimitat.

2015 bate la uşă.

E momentul unei decizii îndrăzneţe! Contactaţi-ne:

info.ro@trans.eu

+4031 710 30 90.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.