În Germania, o porțiune de A6 va fi inductivă

Pe Autostrada A6 din sud-estul Germaniei se construiește o pistă de testare pentru a permite mașinilor electrice să fie încărcate inductiv în timpul rulării.

Primul kilometru de autostradă cu încărcare inductivă are scopul de a clarifica dacă aceasta este o direcție bună sau nu.

Secțiunea dintre Amberg-West și Sulzbach-Rosenberg va avea aproximativ un kilometru lungime. Testele sunt programate să înceapă la sfârșitul lunii iulie sau începutul lui august.

Această tehnologie va fi instalată în direcția Nürnberg. Aceasta va avea loc ca parte a unei viitoare reînnoiri a drumului pe o porțiune de 5,7 km în apropierea zonei de servicii „Oberpfälzer Alb Nord”. Cu toate acestea, calea de rulare cu încărcare inductivă reală nu va fi mai lungă de un kilometru.

Vehiculele electrice special pregătite se vor putea încărca apoi în timp ce conduceți pe Autostrada A6 din vară, o premieră în Bavaria, dar nu o premieră în Germania. Acest lucru se datorează faptului că ElectReon, un specialist în tehnologie din Germania, este implicat în proiect și conduce în prezent o serie de șantiere de drumuri electronice în întreaga lume, în paralel.

Similar cu un încărcător de telefon fără fir, electricitatea este transmisă pe drum printr-un câmp magnetic care este activat atunci când un vehicul echipat cu un receptor parchează sau circulă peste emițătoarele proprii ale drumului.

E-Road de lângă Amberg are scopul de a clarifica întrebările despre eficiența sistemului și costul instalării, iar cei implicați doresc să folosească pista de testare pentru a colecta o serie de date științifice.

În cursul proiectului, tehnologia urmează să fie demonstrată pe o autostradă pentru prima dată în Germania și, conform informațiilor anterioare, implementată, de asemenea, folosind noi tehnici de construcție pentru a reduce costurile și durata construcției.

Dan ATHANASIU
dan.athanasiu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.