Nu este Renault

Hyliko este un start-up dinamic, cu o viziune largă asupra hidrogenului, deoarece intenționează să ofere toate componentele principale ale unui cluster ecologic: un camion cu celule de combustibil, furnizarea de hidrogen verde și o schemă de leasing și întreținere. Având o astfel de viziune holistică și pe termen lung asupra creșterii unui ecosistem viabil de hidrogen este necesar pentru sustenabilitatea afacerilor și pentru a asigura investitorii.

Servicii integrate pentru propulsia cu hidrogen, pornind de la șasiuri Renault Trucks

Dezvoltatorul francez de camioane cu celule de combustie Hyliko a semnat un acord cu Toyota pentru a furniza module de celule de combustibil pentru primele sale camioane aliimentate cu hidrogen. Este vorba despre un tractor de 44 de tone și un camion de 26 de tone, care vor fi oferite în variantele 6×2 și 6×4. Conform acestui acord, vehiculele vor fi echipate fiecare cu două module de celule de combustibil de a doua generație de la Toyota.  

În decembrie anul trecut, Forsee Power a fost contractată să furnizeze sistemele de baterii pentru camioanele H2, iar rezervoarele de hidrogen de la Plastic Omnium. Camioanele Hyliko au o autonomie cuprinsă între 400 și 900 de km și necesită doar 20 de minute pentru alimentare. Toyota a devenit destul de proactivă în Europa pentru a merge mai departe cu infrastructura hidrogenului. Producătorul european de autobuze CaetanoBus utilizează tehnologia cu celule de combustibil Toyota pentru autobuzele sale H2. În 2020, legăturile dintre cele două companii au fost întărite, iar din vara lui 2021, autobuzele cu hidrogen și baterii electrice ale companiei portugheze au chiar și sigla Toyota.

Dan ATHANASIU

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.