Electric Club

Vot neclar, pentru mașinile chinezești

Statele membre ale Uniunii Europene par împărțite în privința tarifelor la vehiculele electrice importate din China. Douăsprezece țări au votat pentru tarifele speciale, într-un...

UTA extinde rețeaua europeană HVO100 la peste 1.000 de stații

UTA Edenred extinde în mod activ rețeaua de acceptare ce furnizează carburant HVO100. Alternativa la motorina fosilă este acum disponibilă în rețeaua UTA la...

Stocare energie pe termen lung

Viitorul apropiat al energiei se joacă în stocare, fie că este vorba de electricitate, hidrogen, gaz lichefiat sau altele. Departamentul de Energie al SUA (DOE)...

Autobuze cu hidrogen, în Hong Kong

Potrivit unui articol din China Hydrogen Bulletin, operatorul de transport public din Hong Kong, Citybus, folosește în prezent peste 1.700 de autobuze și deservește...

Viitoarele motoare cu hidrogen

Industria globală a motoarelor ce au combustie internă cu hidrogen (H2 ICE) dă semne de creștere, dar trebuie să depășească o serie de obstacole...

Propulsia cu hidrogen din Franța ia amploare

În urma anunțurilor inițiale, conform cărora primele vehicule modernizate de Hyliko au trecut de procesul de omologare și au fost puse în circulație, noul...

Hankook: e-SMART City AU56, pentru autobuzele electrice

Hankook prezintă e-SMART City AU56, primele anvelope concepute special pentru autobuzele intraurbane complet electrice.  Cu e-SMART City AU56, Hankook aduce în atenția companiilor de transport...

BYD Trucks Europe, cooperare cu Geotab

Brandul chinez a făcut, recent, un anunț important cu privire la parteneriatul semnat cu specialistul global Geotab. După cum au afirmat partenerii, o astfel...

DRIVE-TEST MERCEDES-BENZ eACTROS 600. Electrificarea poate începe

Promisiunile au fost respectate și Daimler pune în producție camionul electric pentru distanțe lungi. eActros 600 acoperă peste 500 km cu o singură încărcare,...

RENAULT TRUCKS: „Oxygen”, pentru logistica urbană

Renault Trucks își continuă activitatea de cercetare-dezvoltare, prin intermediul camionului său laborator, Oxygen. După o fază inițială de testare în Lyon și Paris, producătorul...

Stimulentele europene pentru vehiculele electrice, în 2024 (II)

În luna iunie, ACEA a publicat și studiul privind beneficiile și avantajele pe care țările Europei le acordă vehiculelor electrice grele. Astfel, reluăm, în...

Electric Truck Experience 2024

Industria transporturilor și a logisticii face pași spre electrificare, aceasta fiind tema Electric Truck Experience (ETE). Evenimentul, organizat de infotrucker.ro și desfășurat la jumătatea...

Vom avea suficiente „prize” pentru camioanele electrice?

Un răspuns direct, fără menajamente (așa cum ne-am obișnuit, de altfel, în cadrul întâlnirilor membrilor ELECTRIC CLUB), l-am primit cu ocazia mesei rotunde, care...

WEVC are eCV1 gata de producție

Startup-ul britanic, Watt Electric Vehicle Company (WEVC) a prezentat duba electrică eCV1 în versiunea sa gata de producție și intenționează să înceapă fabricația în...

Equipmake electrifică autobuze cu etaj Wrightbus

Equipmake folosește sistemul de propulsie modular scalabil cu emisii zero (ZED), bazat pe motorul său electric HTM 3500, care oferă 400 kW și 3.500...

E.ON și MAN, rețea publică de încărcare pentru camioane

E.ON și MAN Truck & Bus fac împreună un pas decisiv înainte, în extinderea infrastructurii de încărcare pentru vehicule comerciale în Germania și Europa. Ca...

Încărcare grăbită de Allego

Allego va introduce o taxă de blocare la stațiile sale de încărcare din Europa, începând cu 1 iulie. Se va aplica după 45 de...

Stellantis, nemulțumit în UK

Stellantis, proprietarul mărcilor Vauxhall, Peugeot și Citroën, a avertizat că fabricile sale de mașini din Ellesmere Port și Luton s-ar putea închide, dacă nu...
 
Linkuri utile