Electric Club

Toyota insistă pe comercialele cu hidrogen

Toyota își schimbă accentul dezvoltării tehnologiei cu celule de combustibil cu hidrogen de la autoturisme la vehicule comerciale. Acestea sunt considerate mult mai potrivite...

LG Energy Solution avertizează că va scădea cererea de vehicule electrice

LG Energy Solution a avertizat cu privire la încetinirea creșterii veniturilor sale în 2024 din cauza incertitudinilor economice globale care afectează perspectivele vânzărilor de...

Camionul cu hidrogen produs de Isuzu are 800 km autonomie

De la semnarea unui acord, în ianuarie 2020, pentru a efectua cercetări în comun asupra camioanelor grele cu pile electrice, cele două companii au...

Automecanica Mediaș, un nou început

Busworld Europe 2023 s-a încheiat de câteva zile. Una dintre noutățile care ne privește direct, ca români, a fost aceea că am avut un...

Discuții contradictorii

În SUA, Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA) a propus, în iulie, creșterea cerințelor Corporate Average Fuel Economy (CAFE) cu 2% pentru...

Grupul Traton își face divizie de încărcat baterii

Traton Charging Solutions, divizie a grupului Traton, va alcătui un pachet pentru clienți care cuprinde încheierea unui contract, facturare, planificarea rutei și informații despre...

Renault Trucks testează reconversia electrică

Renault Trucks, pionier în domeniul economiei circulare și al mobilității electrice, a făcut un pas semnificativ în direcția decarbonizării, prin conversia unui camion diesel...

Electricele se vând mai greu

În ciuda știrilor superpozitive ce vin din lumea utilitarelor electrice europene, în SUA, General Motors amână creșterea producției de pickup-uri electrice din cauza scăderii...

Transit și Transporter vor fi identici

Volkswagen Comerciale va lansa următoarea generație a Transporterului său în 2024. Acesta se va baza pe o platformă comună cu Ford Transit și, printre...

Scania testează un camion „îmbrăcat” în fotovoltaice

Scania a dezvăluit primul camion hibrid din lume acoperit cu 100 de metri pătrați de panouri solare, care reduce costurile operaționale și emisiile de...

Temă de cercetare

În SUA, Departamentul pentru Energie a lansat în 2010, primul program SuperTruck, dând echipelor de producători, Cummins și Peterbilt, Volvo Group și Daimler Trucks...

KEYOU convertește motoare diesel cu hidrogen

Compania KEYOU (înființată în 2015 de către trei foști ingineri BMW) și compania de logistică Rheinkraft International au semnat în august un contract pentru...

Hyundai XCIENT câștigă un premiu pentru mobilitate

Camionul XCIENT Heavy-Duty Fuel Cell de la Hyundai a câștigat GREEN AWARD la categoria Mobilitate la GTF Connect Los Angeles, găzduit la Hollywood, California. Tehnologia...

Reconversie electrică BEDEO

BEDEO, un furnizor și producător de vehicule electrice cu sediul în Marea Britanie, a lansat recent o soluție avansată de modernizare concepută pentru proprietarii...

ElectricBrands, întârziere de doi ani

Potrivit ElectricBrands, proiectarea pregătirilor de producție a fost finalizată, aceasta fiind programată să înceapă în ianuarie și februarie anul viitor, la unitatea producătorului olandez...

Țările de Jos vor subvenționa hidrogenul

Țările de Jos intenționează să aloce 125 de milioane de euro pentru a ajuta la punerea în circulație a vehiculelor pe bază de hidrogen. Țara...

Inginerul din spatele proiectului „Camionul solar”

Magnus Gustavsson, inginer cu o experiență de 26 de ani în cadrul Scania, lucrează pentru îmbunătățirea transportului sustenabil. El a luat parte la o...

Semiremorci electrificate cu ZF

BPW și constructorii de remorci Kässbohrer și Krone sunt interesați de un parteneriat cu ZF, pentru conceptul de electrificare a remorcilor dezvoltat de acest...
 
Linkuri utile