Super-marketing, în Finlanda

Un importator finlandez al Kia, Astara Auto, a colaborat cu parfumierul Max Perttula pentru un odorizant auto. Despre acesta se spune că miroase a ulei de motor ars, cu „note puternice” de benzină.

Finlandezii nu folosesc odorizante cu VIP, ci cu miros de ulei ars.

Max Perttula: „Ușoara notă de benzină aduce parfumului un ton persistent, dar discret. Încă puțin și parfumul s-ar fi transformat într-o iasomie fructată. În cele din urmă, am dat viață compoziției prin «metalizare» și «șlefuire» cu compuși de chihlimbar, gudron de mesteacăn și galbanum.

Oricine cumpără un Kia EV4 de la Astara va primi odorizantul cadou, Kia declarând că își propune să „facă trecerea la o mașină electrică cât mai ușoară posibil – chiar și pentru cei care au o mașină cu motor cu ardere internă de mult timp”.

Klaus Pohjala, director comercial Astara Auto Finland: „Renunțarea la motorul cu ardere internă poate fi percepută ca un pas uriaș, ca renunțarea la orice familiar. Am vrut să adăugăm o notă de distracție nostalgică tranziției cu un odorizant auto cu aromă de benzină. Desigur, este o campanie puțin obraznică, dar vrem să comunicăm că înțelegem schimbarea ca fiind o decizie destul de importantă.”

Dan ATHANASIU
dan.athanasiu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.