Este timpul să ai… timp!… chiar și în transport și logistică…

 

30 septembrie 2021, în direct de la sediul Vectra International, ne vom face timp, începând de la 13:30, să câștigăm secunde… ore… zile… pentru noi.

Pornim de la nivelul proceselor din depozit sau dispecerat și identificăm unde lucrurile se pot face mai repede și mai simplu. Totul pe baza a ceea ce se întâmplă în practică. Cum vă încadrați în termene?

… Urmează flota. Ce putem face pentru a crește numărul de kilometri plătiți?

… Și, bineînțeles, relația cu autoritățile. Putem reduce birocrația chiar și aici?

Ar fi indicat să știți să vă păziți de membrii unor bande de traficanți infiltrați în companie, care vor încerca să se folosească de poziția lor în scopuri ilicite?

Indiscutabil, să cunoașteți ce se întâmplă din punct de vedere legislativ vă va ajuta să fiți precauți și pregătiți. Problema diurnelor rămâne una majoră, cu bătaie pe termen lung. Ce trebuie să luăm în calcul?

La aceste întrebări, și nu numai, vom răspunde în cadrul unui nou eveniment online marca ZIUA CARGO, în care investiți timp, ca să ieșiți pe profit.

Conferința va putea fi vizualizată live pe site-ul virtualzc.rosite dedicat evenimentelor online ZIUA CARGO.

Dacă, însă, doriți să intrați in direct cu noi, să puneți întrebări folosind funcția chat și să beneficiați de informații suplimentare, vă invităm să vă înscrieți, completând formularul de mai jos.

 

PROGRAM

  • Cum putem reduce timpul alocat interacțiunii cu ARR, pentru obținerea documentelor? Putem diminua birocrația? – Mihai Alecu, Director General al Autorității Rutiere Române
  • ISCTR a reluat controalele la sediul operatorilor de transport sau expediție. Cum ne pregătim ca să reducem timpul alocat controalelor și să nu lăsăm loc la interpretări? – Alexandru Frîncu, Șef Serviciu, Serviciul Monitorizare și Control ISCTR
  • Situații în care șoferii au fost păcăliți de companiile unde lucrează– Alexandru Frîncu, Șef Serviciu, Serviciul Monitorizare și Control ISCTR
  • Ne-am prezentat cauza. Continuăm lupta în Parlamentul European! Furturile din parcări – pierderi reale. – Adriana Mureșan, fondator al grupului „Voluntari în Europa” și șofer profesionist
  • Asigurări de calitate – mai puțin timp pierdut – Remus Nistor, director WIASS, sucursala Sibiu
  • Practici prin care vă puteți păzi de membrii unor bande de traficanți infiltrați în companie, care vor încerca să se folosească de poziția lor în scopuri ilicite. – Dan Moldoveanu, Comisar-șef de poliție, Direcția Generală Anticorupție
  • Unde se pot face lucrurile mai repede și mai simplu, în depozit? – Adriana Pălășan, președinte ARILOG, Managing Partner Supply Chain Management Center.
  • Vectra International, investiții într-un depozit la cele mai înalte standarde – Mona Naghi, Customer Manager Vectra International, Dan Ananovici, Executive Director Vectra International
  • Schimbul de generații – strategie sau noroc? – Mircea Cirț, președinte ATP Exodus
  • Diurnele – situația la zi după protest – Radu Dinescu, secretar general UNTRR, Alin Crețu, președinte ATMB, Dumitru Blaga, președinte APULUM, Dorin Jurjuț, APTE 2002, Augustin Hagiu, consultant transporturi

 

SPEAKERI

Mihai Alecu
Director General al Autorității Rutiere Române

 

 

 

Remus Nistor
Director WIASS, sucursala Sibiu

 

Adriana Pălășan
Președinte ARILOG
Managing Partner Supply Chain Management Center

Mona Naghi
Customer Manager Vectra International

 

Dan Ananovici
Executive Director Vectra International

 

Dan Moldoveanu
Comisar-șef de poliție, Direcția Generală Anticorupție

Alexandru Frîncu
Sef Serviciu
SERVICIUL MONITORIZARE SI CONTROL ISCTR

Mircea Cirț
Președinte ATP Exodus

 

Alin Crețu
Președinte ATMB

Dumitru Blaga
Președinte APULUM

Augustin Hagiu
Consultant transporturi

Dorin Jurjuț
Vicepreședinte APTE 2002

 

Radu Dinescu
Secretar General UNTRR

 

 

 

Parteneri

 

 

—- CÂȘTIGĂ O MASCOTĂ MICHELIN —-