Service de marcă… sau multimarcă?

Atunci când este vorba despre activităţile de service, fiecare transportator şi-a pus, nu de puţine ori, întrebarea: reprezentanţă sau service multi-marcă? Și, mai ales în condiţiile existenţei pe piaţă a unei multitudini de ateliere, pe ce anume trebuie să ne bazăm atunci când ne alegem partenerul potrivit?

Începând din acest număr, vă propunem, cu ajutorul colaboratorului nostru Service Camioane – membru Holleman Grup, câteva sfaturi utile cu privire la activitatea de reparaţii şi întreţinere, atât de necesară pentru funcţionarea corectă şi eficientă a vehiculului. Holleman are o îndelungată experienţă în calitate de operator de transport, investind, totodată, aproximativ 3,3 milioane euro în ultimii cinci ani în infrastructura destinată operaţiunilor de reparaţii şi întreţinere. Service Camioane este divizia Grupului Holleman, ce dispune în prezent de două hale de lucru, la care se adaugă una pentru ITP şi o spălătorie manuală şi automată, şi poate realiza toată gama de lucrări mecanice şi electrice, inclusiv diagnosticări. Atelierul, care efectuează în prezent lucrări pentru flota Holleman în proporţie de 40% şi de 60% pentru terţi, este acreditat RAR şi agreat multi marcă, mărcile cel mai des întâlnite fiind Mercedes, MAN, DAF, Iveco, SCANIA şi Renault. Se pot realiza tot aici şi lucrări pentru remorci şi semiremorci, autocare, autobuze sau autotractoare. Pe baza experienţei amintite, Service Camioane doreşte să sublinieze câteva dintre avantajele alegerii unui service multi-marcă, care pot constitui importante motive de eliminare a rezervelor pe care încă le mai au unii cărăuşi în a lucra cu un astfel de atelier.

Printre acestea se numără:

– personalul pregătit pe măsură (tehnicienii, în majoritate, au experienţă anterioară importantă, lucrând în reprezentanţe sau service-uri autorizate);

– un nivel ridicat de calitate a serviciilor;

– flexibilitate, rapiditate (proceduri simple, promptitudine);

– preţuri convenabile/avantajoase;

– piese de schimb de origine sau de prim montaj, decizia aparţinând doar clientului.

Vom reveni în numărul următor cu alte aspecte ale activităţii de service, de natură să sprijine operatorii de transport să îşi eficientizeze activitatea.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.