DB Schenker a investit peste 6,5 mil. euro într-un spațiu logistic premium Built-to-Suit

Veniturile DB Schenker în România au crescut cu 6 procente în anul 2018, până la aproximativ 130 milioane de euro, iar investițiile au depășit 6,5 milioane euro, în ciuda mediului economic dinamic.

Concret, DB Schenker a continuat planul de extindere a rețelei și modernizare a sucursalelor din Sud-Estul Europei, investind în România aproximativ 6.5 milioane de euro pentru construirea unui nou terminal, amplasat în CTPark Bucharest West.

Astfel, la începutul anului 2019, compania a iniţiat acţiunea de relocare a operaţiunilor de transport şi logistică din locația Phoenix Logistics Center (PLC) în noul terminal logistic Clasa A, cu o suprafață totală de 21,000 metri pătrați. 

Noul terminal este o unitate Build-to-Suit, construit în conformitate cu cele mai înalte standarde tehnice și de calitate în ceea ce privește construcția de spații industriale și logistice premium. 

Datorită calității înalte a noii clădiri și caracteristicilor noului terminal care vor îmbunătăți cu siguranță eficiența companiei, DB Schenker ia în considerare posibilitatea extinderii suprafaței ocupate în aceeași clădire, dar și alte posibilități de extindere în cadrul aceluiași parc logistic.  

Focus pe dezvoltarea afacerilor: Logistica crește cu 15 procente 

În anul precedent, DB Schenker în România s-a concentrat pe dezvoltarea afacerilor și a înregistrat ușoare creșteri pe toate segmentele de activitate. Compania a reușit să susțină o dezvoltare continuă în sectorul logisticii contractuale, raportând o creștere de 15 procente în anul 2018.

De asemenea, furnizorul de servicii de transport și logistică a înregistrat o majorare a volumelor transportate pe cale rutieră, numărul de transporturi directe în regim de camioane complete şi parţiale, crescând cu 10 procente faţă de anul precedent. 

Noi servicii standardizate pentru livrare extrem de previzibilă

În 2019, compania s-a concentrat pe optimizarea întregului lanț de distribuție, prin lansarea pe piața locală a două produse ușor de folosit, care sunt standardizate în toată Europa. Noile servicii standardizate aduc partenerilor companiei multe beneficii în termeni de flexibilitate și siguranță, având obiectivul principal de a crește productivitatea, eficiența livrărilor și satisfacția clienților.

Datorită rețelei extinse de transport rutier, ce cuprinde peste 720 de sucursale proprii care conectează 36 de țări europene, compania a adăugat în portofoliul său variate opțiuni cu timp definit pentru livrarea extrem de previzibilă în data selectată de client. Selectând noile opțiuni cu livrare în timp definit Zi fixă 10 și 13 și Premium 10 şi 13, disponibile pentru serviciile de transport în regim de grupaj, clienții DB Schenker beneficiază de o mai bună planificare şi optimizare a procesului de producţie.

Albin Budinsky

„Ne-am luat angajamentul de a ne îmbunătăți permanent serviciile și de a crea sinergii între produsele și rețeaua noastră pentru a putea oferi partenerilor noștri soluții logistice complexe și eficiente”, a declarat Albin Budinsky, CEO DB Schenker în România. 

DB Schenker în România

Cu patru sucursale, peste 60 de puncte de lucru în toate regiunile ţării şi peste 1,000 de angajaţi, DB Schenker în România este un furnizor logistic de top, care acoperă perfect piaţa naţională.

Compania oferă o gamă completă de servicii de transport şi logistică (rutier – transporturi în regim de grupaj, camioane complete şi parţiale, operaţiuni aeriene, maritime şi feroviare, logistică contractuală – managementul lanţului de aprovizionare, târguri şi expoziţii, servicii de relocare, servicii vamale şi operaţiuni portuare), adaptate la nevoile partenerilor săi. 

DB Schenker în Europa de Sud-Est

DB Schenker este un furnizor global de servicii logistice și de transport, cu peste 77,000 de angajaţi în 2,000 de locaţii. Schenker & Co AG din Viena serveşte drept sediu de coordonare regional pentru operațiunile din Sud-Estul Europei, acoperind 14 ţări cu 5,500 angajaţi.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.