GEBRÜDER WEISS: De 25 de ani în România

9 hub-uri, 650 de angajați și o cifră de afaceri de peste 60 de milioane de euro. Gebrüder Weiss aniversează, în 2019, un sfert de secol de activitate în România și, conform datelor transmise presei, se regăsește într-o poziție confortabilă pe piața locală de transport și logistică, având o infrastructură internă bine pusă la punct, soluții personalizabile pentru clienți, timpi de tranzit competitivi și personal bine instruit.

Compania a celebrat reușita celor 25 de ani în cadrul unui eveniment aniversar organizat în a doua jumătate a lunii septembrie. Evenimentul s-a bucurat de prezenta a peste 100 de parteneri, clienți, angajați, reprezentanți ai presei și nu numai.

Repere importante în cronologia dezvoltării infrastructurii logistice a Gebrüder Weiss România sunt deschiderile terminalelor din Arad (2005) și Bacău (2008), precum și inaugurarea terminalelor de cross-docking din Sibiu și Cluj, în 2011. Diviziile din București au fost, în mare parte, relocate pe autostrada A1, lângă Bolintin Deal, în 2009, pen tru avantajul unei zone logistice extinse și a unor tehnologii superioare. În prezent, rețeaua de pe teritoriul țării numără 9 terminale logistice și de cross-docking, situate în București, Arad, Sibiu, Cluj, Bacău, Brașov, Constanța, Oradea și Craiova.

În anul 2007, o dată cu aderarea României la Uniunea Europeană, GW a investit în adaptarea personalului la noile condiții de piață.

Au avut loc reorganizări departamentale și procedurale, susținute de training-uri și workshop-uri de specialitate. În mod firesc, a urmat extinderea por to foliului de servicii, care, în prezent, include transport rutier, feroviar, aerian și maritim, soluții logistice și de depozitare.

În 2018, s-au investit 3,5 milioane de euro în extinderea filialei din Sibiu, ajunsă la o suprafață de depozitare de 2.500 mp și 2.000 mp pentru operațiuni de cross-docking. Actualmente, compania dispune de spații de depozitare de clasa A de 45.000 mp, dintr-un total de 60.000.

O decizie strategică, în 2018, a fost extinderea portofoliului de servicii prin implementarea pe piața locală a unui serviciu de livrări la domiciliu B2C.

Serviciul Home Delivery cuprinde livrarea comenzilor online direct la adresa consumatorului final, vizând în special produse de mobilier, materiale de construcții sau electronice, și a fost deja testat la nivel internațional de către compania-mamă. Printre plusuri, serviciul include posibilitatea livrării seara sau în zilele de sâmbătă (în anumite zone), până în interiorul locuinței și manipularea mărfurilor de echipe de câte două persoane.

O echipă antrenată pentru excelență

„În ciuda dificultăților întâmpinate de-a lungul anilor, colegii mei și-au păstrat entuziasmul și nu au uitat de angajamentul pe care ni l-am asumat încă de la început – să furnizăm excelența în servicii logistice. Urmărirea acestui deziderat în toți acești ani ne-a adus aici unde suntem astăzi: o companie cu prezență națională, cu peste 650 de angajați și cu o cifră de afaceri ce a depășit 60 de milioane de euro”, a afirmat Viorel Leca, director general, în cadrul discursului său de deschidere a evenimentului.

Conform comunicatului transmis la redacție, compania rămâne, în viitor, pregătită să identifice oportunitățile din piață și să își perfecționeze constant serviciile oferite, pentru a menține trendul ascendent pe termen lung.

Meda IORDAN

meda.iordan@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.