VOLVO CONNECT: Portal pentru simplificarea operațiunilor zilnice

Volvo Connect este un nou portal destinat clienților care oferă o interfață singulară pentru servicii și funcțiuni digitale. Astfel, Volvo Trucks face mai simplă accesarea beneficiilor pe care le oferă digitalizarea și conectivitatea.

Proprietarii de camioane și transportatorii folosesc din ce în ce mai mult telematica și serviciile digitale, pentru a îmbunătăți productivitatea și eficiența afacerilor lor, dar acest lucru presupune și o creștere a numărului de sisteme și interfețe diferite. Prin lansarea Volvo Connect, o serie de servicii digitale și de conectare vor fi combinate într-un singur portal, prietenos cu utilizatorul. Volvo Connect a fost lansat în luna septembrie a anului trecut și va fi actualizat și extins în mod regulat în următorii ani.

Volvo Connect a fost dezvoltat în parteneriat cu Connected Solutions, o organizație în cadrul Grupului Volvo care conduce dezvoltarea și operațiunile serviciilor și soluțiilor de conectivitate.

Acces la informații esențiale

Utilizatorii își pot adapta interfața, astfel încât informația și cele mai importante servicii pentru ei să fie accesibile rapid și cu ușurință. Volvo Connect permite utilizatorului accesul la servicii și informații esențiale pentru conducerea și dezvoltarea afacerii sale, prin intermediul următoarelor funcțiuni:

  • Dynafleet, o versiune nou actualizată a sistemului de management al flotelor de la Volvo Trucks.
  • Service Planning, o aplicație pentru vizualizarea serviciilor planificate de reparații și întreț
  • Data Access, un nou serviciu care permite stocarea datelor vehiculelor și accesate prin intermediul serviciilor cloud, în conformitate cu standardul Remote FMS. Acest lucru permite integrarea datelor cu sistemele deja existente ale clienților și le permite cestora utilizarea datelor vehiculelor, fiind în beneficiul companiilor care utilizează flote mixte, indiferent de marcă sau model.
  • Dynafleet Safety Service, proiectat să ajute utilizatorul să monitorizeze indicatori de siguranță, cum ar fi frânările bruște sau folosirea centurii de siguranță, elemente care pot fi utilizate în traning-ul șoferului, pentru condusul sigur.
  • Vehicle Status, care urmărește componente cheie la nivelul vehiculului și ajută la depistarea posibilelor defecțiuni, fie pentru a fi reparate imediat, fie pentru planificarea lor pentru următoarea vizită la service.
  • Asset Management, o privire de ansamblu asupra bunurilor companiei, inclusiv dar nu limitându-se la vehicule.
  • Workshop History, o privire de ansamblu asupra istoricului reparațiilor și detalii în legătură cu operațiunile realizate asupra fiecărui vehicul în parte, în cadrul atelierelor Volvo.
  • Marketplace, prin intermediul căruia utilizatorul poate selecta serviciile digitale de care are nevoie, atât de la Volvo Trucks, cât și de la partenerii săi, se poate abona și le poate activa.

Exemplu de configurare a portalului

  • Hărți (Maps) – poziționarea în timp real a camioanelor și trailerelor, informații de trafic, nivelurile de combustibil din rezervoare și distanța care poate fi parcursă, istoricul pozițiilor și curselor, puncte de interes, planificarea traseelor, geofencing.
  • Bunuri (Assets) – informații detaliate în legătură cu camioanele, monitorizarea presiunii în pneuri, statut în timp real al vehiculelor, alerte și notificări.
  • Rapoarte (Reports) – eficiența consumului, performanță, mediu, siguranță, rapoarte personalizate.
  • Activitatea șoferului (Driver Activity) – descărcarea tahografului, rapoarte de încălcări ale legislației, previziuni privind timpii de conducere, rapoarte de activitate.
  • Calendar – următoarea vizită planificată la service, pentru reparații sau întreținere, confirmarea programării în service-ul Volvo Trucks, managementul disponibilității vehiculelor.
  • Istoric service (Workshop History).

Raluca MIHĂILESCU

raluca.mihailescu@ziuacargo.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.