„Am marfă, caut transport” – 18 – 19 mai 2017, Poiana Brașov, Hotel Alpin

Eveniment


conferinta-181905Vrei să întărești succesul afacerii tale?

Împreună putem afla răspunsul la întrebările care te preocupă. Organizare, motivare, securitate, tehnici de negociere… contacte de afaceri.

Evenimentul Ziua Cargo nu este o conferință!

Această platformă business se află la a opta ediție și reunește companii de transport marfă, logistică, precum și clienții lor.

Seminariile organizate, în fiecare an, în cadrul evenimentului, atrag persoane de decizie din rândul companiilor cu o bună activitate pe piață.

Subiecte precum marketing, IT, securitate, pregătire angajați sunt tratate de către experți cu reputație în piață.

Informațiile dezbătute alături de actorii decidenți, pe domenii cheie, precum fiscalitate, control, legislație, asigură participanților o imagine mai clară asupra evoluției pieței și a interacțiunii cu autoritățile.

Prezența reprezentanților autorităților și ai patronatelor creează șansa dezvoltării, în cadrul evenimentului, de noi direcții de acțiune pentru factorii decidenți.

Networking în cele mai bune condiții. Cele două zile ale evenimentului au programate numeroase momente (formale și informale), destinate întâlnirilor de afaceri.

Numărul mare de manageri și proprietari de firme asigură o bună oportunitate pentru dezvoltarea unor noi relații de afaceri.

Împreună, putem contribui la „Campania pentru un transport civilizat” – noua față a transporturilor românești.

 

Asociatii si companii care au confirmat participarea pana la aceasta data:

ADIDANA, AHEAD LOGISTICS, ALVIONA, AMADEUS SPEED, APTE2002, APULUM, AQUILA, ARABESQUE, ARCTIC, ARGOS SYSTEM, ARILOG, ASEXPRESS, ATLAS EXPRESS & LOGISTIC, BLAJEANA, BLUE RIVER 78, BOGDAN EUROCARRY, CARGO TRANS S.R.L., CARMEUSE, CARTRANS, CEVA LOGISTICS, CHEP, CHISPED TRASPORTI RO, COCA-COLA HBC ROMANIA, COLAND, COMTRATUR, CORSARU ROSU, COSTI TRANS, COVALACT, CRINI TRANS,  DACHSER ROMANIA, DELFINUL TRANS OIL, DENIS SPEDITION, DGA INTERNATIONAL TRADE&LOGISTICS, DGH LOG&SPED, DREAM CARGO SERVICES, DUVENBECK LOGISTIK, DUMAGAS, EGETRA ROMANIA, EKOL, ELBI ELECTRIC, EMCRET TRANS, ERANCO CHEMICALS, EURO GRUP SPEDITION, EVAN SPEED LOGISTIC, EXCLUSIVE CAR TRADING, EXACT SYSTEMS, EXINTERM IMPORT EXPORT, FAN COURIER, FORT, GEBRUDER WEISS,  GEFCO, GIO SPECIAL TRANSPORT, GLOB & ASSOCIATES, GOMA, GS CAPITAL, HERMES FORWARDS LTD., GTI LOGISTIC, IB CARGO, ICT LOGISTICS, IFPTR, ILONBOB TRANS, INFINIT SOLUTIONS, INFINITY COMPROD, INT. LAZAR COMPANY, INT. TRANSPORTE POPOVICI, INTER DALEO, INTERNATIONAL ALEXANDER, JINGA & ASOCIATII, KAIPOS, KEFREN EXPRES, KEYSFIN, KLG EUROPE, KUEHNE + NAGEL, LIMAGRAIN ROMANIA, LOGISTICS RO TIR, M.G.EUROTRANSPORT LOGISTIK, MAINFREIGHT, MARSH BROKER DE ASIGURARE-REASIGURARE, MARVI LOGISTIC, MERCUR INTERNATIONAL, MILLENNIUM ASSISTANCE, MINET LOGISTIC, MOLDO SERVICE BICAZ, MONTE BIANCO, MUVEO SOLUTIONS, NEPASTOUR, NUNNER LOGISTICS, OCEANIA SPEED, ONCI EURO TRANS 96, ONE ST., ORKLA FOODS ROMANIA, OST TRANSPORT, PASTUR, PHILIP MORRIS ROMANIA, POLACH, PRACTICOM, PROFI ROM FOOD, QTRANS, QUATTRO INTERSPED, RADIAL TRANS, RAVY PREST, ROHEL TRANS INTERNATIONAL, ROM LOGISTIC SRL, ROUTIER EUROPEAN TRANSPORT, SAFETY LOGISTICS, SAMUEL, SUPPLY CHAIN MANAGEMENT CENTER, TEN-TRANS, THARMIS SPEED, TIBBETT LOGISTICS, TIMAC AGRO ROMANIA, TIME CRITICAL LINE, TRAMAR, TRANSCONSTRUCT CO SNAGOV, TRANSLARY, TRANSMEC, TRANSPORTES FILIP, UNIVERSAL LOGISTIC INVEST, UNTRR, VAN MOER LOGISTICS, VIA MALA TRANS, VIO TRANS GRUP, VORA INVEST TEAM, XPOLOGISTICS

Agenda Evenimentului

CAMPANIA PENTRU UN TRANSPORT CIVILIZAT

Am marfă, caut transport

­

Agendă eveniment

18 – 19 mai 2017

 

Hotel Alpin, Poiana Brașov

Joi, 18 mai

10:30 – 11:30                Primire invitați

11.30 – 13.00                Sesiunea I de discuții

  • RCA, lege, taxe, control, astăzi, în România. Încotro ne îndreptăm?
  • Ce se întâmplă în Europa? La ce ne putem aștepta?
  • Concursul „Echipamentul Anului în România”, la a doua ediție – Meda Iordan, editor general Ziua Cargo
  • Studiu asupra pieței transporturilor: Strategia financiară esențială pentru o afacere sănătoasă? – Ioana Arsenie, consultant de business și strateg financiar
  • ARILOG InfoMap: Maparea României, din punctul de vedere al serviciilor de transport și logistică, dar și din punctul de vedere al infrastructurii din domeniu – Adriana Pălășan vicepreședinte ARILOG
  • Cum se vinde o companie – Alexandru Boboc, Jinga & Asociații

13:00 – 14:00                Prânz

14:00 – 16:30                Sesiunea a-II-a de discuții

  • Soluții pentru expeditori: burse private; integrare prin API Dan Cotenescu, Manager BursaTransport

  • Transportul expres – Prezent și VIITOR. Ce înseamnă servicii de calitate? Cum poți obține un serviciu stabil de transport în această zonă? Cum te poți dezvolta?

– Iuri Plesnilă, Operations Manager Time Critical Line

– Hans Schuller, proprietar Atlas Express & Logistic

– Zsolt Gogucz, Managing Director Kefren Expres

– Alin Burlan, General Manager Dream Cargo Services

  • Prezentare HANKOOK TIRE – Adrian Găină, Sales Manager TBR Tire România
  • Prezentare WTRANSNET – Eduard Ularu – General Manager Optimus Transport
  • „Am marfă, caut transport”. Clienții își prezintă cerințele privind contractarea de servicii de transport:

Arctic – Aurel Ionita, Team Leader Transport

Chep Romania – Adrian Geană, Team Leader RO, BG, RS & HR, Supply Chain Management

Philip Morris Romania – Mihai Păun, Warehouse&Logistics Supervisor

Orkla Foods Romania – Victor Dănilă, Supply Chain Manager

 

16:30 – 17:00                Pauză de cafea

17:00 – 18:30                Sesiunea a III-a de discuții

  • Riscuri asumate… riscuri reduse. Informații și programe care așază compania în zona de siguranță.

– Mihai Cazacu, consultant antifraudă

– Ionel Popa, Founder, ONE St.

– Marius Dumitrenco Keller, trainer și psihoterapeut

  • Managementul stresului la managerii de transport – psiholog pr. Cristian Sandu, Cabinet Psihologie Autorizat
  • Există companii care, astăzi, nu mai au probleme generate de lipsa șoferilor.

– Sandor Gabor – președinte IFPTR

– Ilie Răduță, director general Transconstruct CO Snagov

– Decebal Popescu, CEO Cartrans

18:30                           Vehiculele comerciale în prim plan

20:30                           Cină festivă

 

Vineri, 19 mai

10:00 – 11:30                Workshop-uri în paralel

                                     (fiecare participant va opta pentru una dintre temele de mai jos):

Workshop 1

Cum să facem marketing (digital) eficient, să vindem mai mult, să mărim loializarea și să ne creștem brandurile?

Alexandru Cernătescu, Group CEO & Co – Founder Infinit Solutions

Workshop 2

David și Goliat sau despre agilitatea managerială

Rodica Obancea – coach profesionisti pentru lideri si echipe 

Mediul de afaceri se schimbă rapid iar managerii au nevoie să se adapteze și să genereze rezultate durabile. Agilitatea face diferența între un stil managerial greoi și unul care răspunde optim într-un mediu dinamic și complex.

Acest workshop te va ajuta sa conștientizezi și să înveți cum să gestionezi cu ușurință propria intervenție într-un mediu viu în continua schimbare, dezvoltându-ți măiestria profesionala și agilitatea managerială.

Astăzi vorbim despre un mediu nou care ne cere un stil de conducere nou: cum facem trecerea de la gândirea convențională la înțelegerea complexității.

Cum poate conștientizarea propriei dinamici personale să fie o resursă pentru soluții manageriale sustenabile.

Cum se realizează aplicarea acestei conștientizări în contextul personal și explorarea implicațiilor.

11:30 – 11:45                 Pauză cafea

11:45 – 13:45               

Workshop 3

Tehnică de negociere pentru profesioniști.

Teorie și practică: Negociere  ≠ Tocmeala

Marius Dumitrenco Keller, trainer și psihoterapeut                                   

13:45 – 14:45              Prânz

Speakeri

[Not a valid template]

Inscriere

Puteți confirma participarea inclusiv prin e-mailradu.borcescu@ziuacargo.ro

Sau la telelefon 0757 074 396 (Radu Borcescu) / 0757 074 395 (Meda Iordan)

   Ofertă  participare eveniment   

  • cazare o noapte în camera single (4 stele – Hotel Alpin), un mic dejun, 2 prânzuri, o cină festivă, pauze cafea, mapa conferinței, abonament un an la revista Ziua Cargo.

Tarif – 450 lei.

Oferta specială – primele 50 de companii care au confirmat participarea au beneficiat de întregul pachet la un tarif special, de 300 lei.

Recompensăm stabilitatea – firmele participante la ediția precedentă a evenimentului beneficiază de o reducere suplimentară a tarifului, astfel, taxa de participare este de 200 lei.

Tarifele nu includ TVA.

Ofertele speciale sunt valabile pentru o singura persoana din cadrul companiei.