Page 20 - Revista ZIUA Cargo Octombrie 2018
P. 20

H.Essers este certificată TAPA TSR 1, cel mai dificil de obținut și de păstrat standard din domeniul securității transporturilor.H.ESSERSPionierul tendințelorpAe piațăCompanie belgiană de familie, H.Essers a făcut, deja, de mulți ani, din România o a doua casă. Unul dintre atuurile incontestabile ale acestei companii este viziunea care a așezat-o în avangarda tendințelor din transporturi și logistică.tea desfășurată pe piețele de nișă. „Serviciile oferite sunt în curs de extin- dere, în special în domeniul transpor- tului de produse chimice, în care avem, în Belgia, stații de umplere, soluții de încălzire pentru substanțele care nece- sită transport și depozitare la o anumită temperatură etc. Putem realiza întregul lanț de aprovizionare în domeniul în care am ales să ne specializăm. Dorim să implementăm acest lucru și în România și avem discuții, deja, cu clienți din domeniul produselor chimi- ce”, declară Jeroen Fabry.bordarea unor nișe extrem de specializate așază H.Essers într-o zonă în care inovațiaJeroen Fabry, Businessdevine vitală. „Una dintre strategiile Unit Managernoastre la nivel de grup, adoptată și în România, este aceea de a activa, din ce în ce mai mult, pe segmente de nișă, cum ar fi pharma, produse chimice, transporturi de valoare mare. Acest lucru nu se datorează numai faptului că dispunem de camioane și trailere noi că, în permanență, căutăm inovația, ci și oamenilor de calitate”, a afirmat Jeroen Fabry, Business Unit Manager CEE H.Essers.CEE H.Essers:Politica de motivare și de retenție a personalului adoptată de către H.Essers presupune mai mult decât un pachet salarial atractiv. În opinia lui Jeroen Fabry, este vorba despre at- mosfera din companie, despre a trata angajații ca ființe umane, nu ca simple instrumente ale succesului. Iar acest lucru pornește de la atitudinea mana- gerilor și ajunge până la nivel de detaliu.„Din cele 350 de camioane pe care le avem în România, se reînnoiesc, în fiecare an, 25%. În prezent, avem 1.032 de angajați, dintre care aproximativ 600 în domeniul transporturilor”.Inovația vindespecifice diferite de transport. În urmă cu câțiva ani, însă, H.Essers a dezvol- tat, împreună cu un producător de containere, un concept de trailer denu- mit Safebox, care poate combina aceste două domenii, pharma – care necesită agregat frigorific și control al temperaturii – și bunurile cu valoare mare – care implică prezența unui număr mare de senzori, încuietori și dispozitive GPS și GPRS. „Avem 200 de astfel de containere, cu pereți plani, cu o înălțime interioară de 2,70 m, echipate cu agregate pentru tempe- ratură controlată și cu toate tehnolo- giile necesare. Pe trenurile pe care le operăm pe relația Belgia – România – Belgia, am instalat generatoare, pen- tru a avea o sursă permanentă de energie electrică”, a subliniat Business Unit Managerul companiei.Unul dintre punctele forte ale H.Essers este reprezentat de inovație. Pe segmentul de transport, compania utilizează sisteme Transics, unde adoptă cele mai noi aplicații. De altfel, rețeta succesului adoptată în cadrul H. Essers, așază întotdeauna, alături de camioanele noi, tehnologii moderne care favorizează performanța pe toate segmentele. Iar investițiile sunt sem- nificative, în acest sens.5 milioane de euro numai pentru ITInovația a funcționat și în cazul optimizării fluxurilor de transport. De exemplu, în domeniul pharma, fluxurile de marfă circulă dinspre Vest către Est, iar, în domeniul țigaretelor, fluxu- rile sunt inverse. Aceste volume nu erau compatibile, din cauza condițiilorAceste trailere au făcut posibilă abordarea, pe cale rutieră, unor rute „exotice”, precum cele către Arabia Saudită sau Dubai, destinații care erau, până nu de mult, deservite prin intermediul transportului aerian.Dar toate acestea nu se pot realiza decât prin investiții susținute. „Anul acesta, investițiile grupului la nivel global se cifrează la 80 de milioane de euro, în trei domenii principale. 5 milioane de euro pe an merg către IT, hardware și software, iar restul de 75 de milioane au fost împărțite egal între achiziționarea de noi vehicule și construcția de facilități. Din suma totală, în România, am atins anul acesta o investiție de 16 milioane de euro, destinată vehiculelor și construc- țiilor”, a încheiat Jeroen Fabry.Dezvoltări pe segmentul produselor chimicePentru viitor, H.Essers intenționea- ză să aprofundeze și mai mult activita-Raluca MIHĂILESCU20 .............................................................................................................................................. octombrie 2018raluca.mihailescu@ziuacargo.roCONCURS


































































































   18   19   20   21   22