Page 49 - Revista ZIUA Cargo Octombrie 2018
P. 49

întâlnit tot felul de provocări, în special la nivel de logistică. Fiind la început, prioritar a fost să am aceste partene- riate de service, urmând, acum, partea a doua, de a avea un control asupra pieselor de schimb. Îmi doresc ca, pentru acele piese care nu se găsesc ușor sau pentru care Kässbohrer poa- te fi mai competitiv decât un alt distri- buitor, să putem oferi acest serviciu către piață.produse noi și cu un departament R&D impresionant. Kässbohrer a pe- netrat foarte bine segmentul de clienți mici și medii, care necesită o abordare specială, individuală, cu particularități specifice în ceea ce privește semire- morca; acest fabricant este deschis să asculte, poate, mai bine decât o fac ceilalți producători, care trebuie să livreze volume mai mari.Truck&Bus, Krone, Schmitz, Honda, Toyota, produc astăzi în Turcia.Care va fi loculKässbohrer pe piață, în viziunea dumneavoastră? Consider că, pe termen mediu șiCare sunt perspectivele și provocările cu care vă veți confrunta în România? Pentru noi, nu poate să fie decâtPiața de transport este influențată din trei direcții. Mai întâi, s-ar putea schimba în funcție de noile reglemen- tări europene. În al doilea rând, este condiționată de lipsa șoferilor/perso- nalului, iar, nu în ultimul rând, de faptul ca multe firme și-au atins maximul de dezvoltare ce poate fi realizat cu ma- nagementul existent, și aici este im- portant ca fiecare să-și accepte limitele și să angajeze oameni capabili să dezvolte mai departe.lung, Kässbohrer are șanse să devină al treilea producător ca importanță pe piața de semiremorci, țintă declarată încă de la început și în care cred în continuare. Producătorul investește masiv, cel puțin în zona de trailere agabaritice, pentru care construiește o nouă fabrică, degrevând vechile facilități de producție, astfel încât să permită și creșterea producției pentru alte segmente, cum ar fi cel al semire- morcilor cu prelată.creștere, dezvoltare, identificare de piață, experiențe noi cu clienții și vali- darea produselor în piață.Kässbohrer este producătorul cu cea mai mare creștere pe plan euro- pean, cu cea mai agresivă dezvoltare, cu cea mai rapidă implementare deClienții care au vizitat fabrica au rămas impresionați. Turcia are un ba- zin important de forță de muncă, tână- ră și calificată, ce permite dezvoltarea producției industriale și jucători impor- tanți, precum Mercedes, Ford, MANRadu BORCESCUExistă, încă, reticența unor clienți în ceea ce privește produsele fabricate în Turcia. Pe cei sceptici, îi invit la fa- brică, pentru a vedea cum se desfă- șoară, în realitate, producția, la ce nivel este Kässbohrer, care are cea mai mare fabrică din Estul Europei, pe o suprafață de circa 350.000 mp.Le merge bine celor care s-au rein- ventat, și-au optimizat costurile, care au căutat rute noi, care au avut un departament de vânzări și și-au per- mis să renunțe la clienții care plăteau prost sau cu întârziere. Mai precis, celor care au înțeles că schimbarea este singura constantă a zilelor noas- tre și acceptarea ei poate conduce la soluții și oportunități noi.În plus, nu trebuie să uităm că produ- sele sunt asamblate final în Germania.Cum vedeți piața detransport?radu.borcescu@ziuacargo.ro PUBLICITATEINTERVIU


































































































   47   48   49   50   51