Page 50 - Revista ZIUA Cargo Octombrie 2018
P. 50

OktoberfestAîntre semiremorciSchmitz Romania a creat o tradiție anuală – organizarea unui eveniment „porți deschise” în prima săptămână a lunii octombrie, la sediul din București.u participat peste 160 de per- mai mare a semiremorcii, scăzând, soane, specialiști, transporta- totodată, înălțimea pereților laterali și, tori și furnizori pentru această implicit, șocul resimțit în timpul încărcă-industrie. A fost o ocazia perfectă de rilor. Modelele se completează”, a co-a inspecta gama de produse Schmitz Cargobull.mentat George Badea.Nu a lipsit nici cerealiera, un pro-Printre vehiculele expuse, am pu- tut remarca un produs dedicat seg- mentului de curierat. „Este vorba des- pre un camion și remorcă izoterme – construite special pentru curierat – do- tate cu lifturi, benzi de protecție din oțel, șine pentru ancorare... Am studiat remorcile vechi ale firmelor de curierat și am intervenit acolo unde am obser- vat că apăreau probleme”, a explicat George Badea, Business Developer Schmitz Romania.dus adus de Schmitz Cargobull la ma- turitate, capabil să răspundă foarte bine nevoilor specifice României.Toate basculantele producătorului sunt dotate, standard, cu suspensie electronică și cu sistemul Automatic Air Dumping.EVENIMENTÎn condițiile în care construcțiile merg tot mai bine, era firesc ca în- treaga gamă de basculante să fie pre- zentă – oțel și aluminiu, cu diferite configurații, pentru a răspunde cât mai precis modului de exploatare.Pe zona de prelate, am admirat semiremorca utilizată de către Mercedes-Benz pentru demo-training. De altfel, există o bună colaborare, inclusiv pe zona telematică, între cele două companii. Practic, informații spe- cifice semiremorcii (TrailerConnect) pot fi vizualizate direct în FleetBoard.„Deși avem modele aproape iden- tice, de 7,2 m lungime și 8,2 m lungi- me, cu același volum de încărcare, di- ferențele în exploatare sunt importante. În timp, uzura cea mai mare apare la nivel de podea. Astfel, o benă mai scurtă asigură uzuri mai mici pentru operatorii care realizează multe descărcări. Pe de altă parte, pentru un transportator care încarcă, de exemplu, pietre foarte mari, este recomandabil să aleagă o lungimeO soluție interesantă și ecologică a fost prezentă sub forma unui camion Iveco Daily CNG, cu suprastructură frigorifică Schmitz și agregat Zanotti.Și, bineînțeles, nu putea lipsi se- miremorca frigorifică cu agregat Schmitz Cargobull. Tot în acest seg- ment, a fost expus un camion Renault Trucks, cu suprastructură frigorifică, destinată transportului la cârlige, și un agregat Thermo King.Radu BORCESCUradu.borcescu@ziuacargo.ro50 .............................................................................................................................................. octombrie 2018


































































































   48   49   50   51   52