Page 57 - Revista ZIUA Cargo Octombrie 2018
P. 57

planificarea resurselor companiei și livrarea soluțiilor globale. Investiția se adaugă celor peste 300 de milioane de euro investiți, deja, în capacitatea de producție din Iași, unde se fabrică pompe de înaltă presiune și injectoare pentru industria auto.EVOLUȚIA PIEȚEI DE RETAIL, ÎN S1Potrivit reprezentanților CBRE, 367.000 mp sunt, în prezent, în construcție, cu date de livrare în 2018 și 2019. Aceste spații sunt cuprinse în 19 proiecte, dintre care 13 noi și 6 extinderi. În S1 2018, au fost terminate spații de retail ce totalizează circa 30.000 mp, localizate în proiecte din Bistrița, Focșani, Gheorghieni, RâmnicuSărat și Vaslui. Stocul modern de spații de retail se situează, în momentul de față, la 3,52 milioane mp, dintre care 59% sunt reprezentate de sectorul centrelor comerciale, iar 41% de parcurile de retail. Din actualul stoc de spații de retail, circa 51% au fost dezvoltate în perioada 1999 – 2008. La nivelul stocului modern de spații de retail, aproximativ 32% se află în București, iar 38% sunt împărțite în 10 orașe: Constanța, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Oradea, Brașov, Ploiești, Suceava, Craiova, Pitești.VENITURILE GEFCO AU CRESCUT, ÎN S1GEFCO, furnizor global de servicii industriale în lanțul de aprovizionare și lider european pe piața logisticii auto, a anunțat rezultate financiarefavorabile, pentru S1 al 2018. Veniturile Grupului au crescut cu un procent de 6,2%, atingând, astfel, suma de 2,402 milioane de euro. Evoluția a fost determinată de o creștere de două cifre în valoarea conturilor-cheie (portofoliile achizitorilor de soluții logistice integrate) la nivel internațional și rezultă dintr-un efort susținut și continuu de a folosi experiența GEFCO, pentru a câștiga încrederea noilor clienți și pentru dezvoltarea parteneriatelor actuale, prin tehnici de vânzări de tip cross-selling și up-selling. „În prima jumătate a anului 2018, am continuat să ne diversificăm baza de clienți și să extindem zona geografică în care ne desfășurăm operațiunile, atingând o creștere semnificativă a vânzărilor în Europa Centrală și Orientul Mijlociu. GEFCO este, deja, înscris într-un trend ascendent și ne dorim ca, până la sfârșitul anului, să adăugăm portofoliului nostru și clienți din zona Africii de Nord”, a spus Emmanuel Arnaud, Vicepreședintele Executiv al departamentului de Vânzări și Marketing al Grupului GEFCO.PUBLICITATEȘTIRI


































































































   55   56   57   58   59