Page 60 - Revista ZiuaCargo ianuarie 2019
P. 60

VOLVO CONNECT
Portal pentru
  simplificarea
oPperațiunilor zilnice
Volvo Connect reprezintă un nou portal destinat clienților care va oferi o interfață singulară pentru servicii și funcțiuni digitale. Astfel, Volvo Trucks își propune să simplifice accesarea beneficiilor pe care le oferă digitalizarea și conectivitatea.
IT&C
roprietarii de camioane și Service Planning, o aplicație de la Volvo Trucks, cât și de la parte- transportatorii folosesc, din ce pentru vizualizarea serviciilor planifi- nerii săi, se va putea abona și le va în ce mai mult, telematica și cate de reparații și întreținere. putea activa.
 serviciile digitale, pentru a îmbunătăți Data Access, un nou serviciu,
Exemplu de configurare a portalului
productivitatea și eficiența afacerilor lor, dar acest lucru presupune și o creș- tere a numărului de sisteme și interfețe diferite. Prin lansarea Volvo Connect, o serie de servicii digitale și de conec- tare vor fi combinate într-un singur por- tal, prietenos cu utilizatorul. Doar câte- va dintre funcționalitățile prezentate în rândurile următoare au fost lansate, anul trecut, dar portalul va fi actualizat și extins în permanență, pe parcursul acestui an și al celor care vor urma.
permițândstocareadatelorvehiculelorși accesate prin intermediul serviciilor cloud, în conformitate cu standardul Remote FMS. Acest lucru permite integrarea datelor cu sistemele deja existente ale clienților și le permite acestora utilizarea datelor vehiculelor, fiind în beneficiul companiilor care utilizează flote mixte, indiferent de marcă sau model.
Hărți (Maps) – poziționarea în timp real a camioanelor și trailerelor, informații de trafic, nivelurile de com- bustibil din rezervoare și distanța care poate fi parcursă, istoricul pozițiilor și curselor, puncte de interes, planifica- rea traseelor, geofencing.
   Volvo Connect este dezvoltat în par- teneriat cu Connected Solutions, o organizație în cadrul Grupului Volvo care conduce dezvoltarea și operațiunile serviciilor și soluțiilor de conectivitate.
Dynafleet Safety Service, proiectat să ajute utilizatorul să mo- nitorizeze indicatori de siguranță, cum ar fi frânările bruște sau folosirea cen- turii de siguranță, elemente care pot fi utilizate în traning-ul șoferului, pentru condusul sigur.
Bunuri (Assets) – informații detaliate în legătură cu camioanele, monitorizarea presiunii în pneuri, statut în timp real al vehiculelor, alerte și notificări.
   Acces
la informații esențiale
Vehicle Status, conceput să monitorizeze componente cheie la nive- lul vehiculului și ajută la depistarea po- sibilelor defecțiuni, fie pentru a fi repa- rate imediat, fie pentru planificarea lor pentru următoarea vizită la service.
Rapoarte (Reports) – eficien- ța consumului, performanță, mediu, siguranță, rapoarte personalizate.
 Utilizatorii își vor putea adapta in- terfața, astfel încât informația și cele mai importante servicii pentru ei să fie accesibile rapid și cu ușurință. Volvo Connect îi va permite utilizato- rului accesul la servicii și informații esențiale pentru conducerea și dezvol- tarea afacerii sale, prin intermediul următoarelor funcțiuni:
Asset Management, o privire de ansamblu asupra bunurilor com- paniei, inclusiv dar nu limitându-se la vehicule.
Activitatea șoferului (Driver Activity) – descărcarea tahografului, rapoarte de încălcări ale legislației, previziuni privind timpii de conducere, rapoarte de activitate.
  Workshop History, o privire de ansamblu asupra istoricului repara- țiilor și detalii în legătură cu operațiu- nile realizate asupra fiecărui vehicul în parte, în cadrul atelierelor Volvo.
Calendar – următoarea vizită planificată la service, pentru reparații sau întreținere, confirmarea progra- mării în service-ul Volvo Trucks, mana- gementul disponibilității vehiculelor.
 Istoric service (Workshop
 Dynafleet, o versiune nou ac- tualizată a sistemului de management al flotelor de la Volvo Trucks.
Marketplace, prin intermediul căruia utilizatorul va putea selecta ser- viciile digitale de care are nevoie, atât
History).
Raluca MIHĂILESCU
  raluca.mihailescu@ziuacargo.ro
 58 ................................................................................................................................................ ianuarie 2019




































































   58   59   60   61   62