Page 57 - Revista ZIUA Cargo octombrie 2019
P. 57

 integrate, respectiv construcții civile și industriale și consultanță juridică.
ANALIZE
ALE PREȚURILOR, PE INTERNET
Tim Consult, subsidiară a Transporeon, a dezvoltat Transport Market Monitor (TMM) într-un instrument interactiv de analiză pe internet. TMM este un instrument unic pe piață, cu date de transport din industrii suplimentare și numeroase rute. Serviciu de informații trimestrial, TMM a fost dezvoltat într-o bază de date digitală interactivă. Printr-o interfață intuitivă, utilizatorii înregistrați pot vizualiza diagrame detaliate, care conțin dezvoltarea prețurilor și a capacității pentru numeroase industrii și diferite combinații de țări. Companiile de transport pot compara dezvoltarea propriilor costuri de transport cu cifrele pieței, bazate pe index. Cărăușii au avantajul de a-și consolida poziția concurențială cu o strategie de preț adecvată pieței.
TMM reunește date de până la 150.000 de comenzi rutiere de marfă din toate sectoarele, care sunt procesate, lunar, pe piața locală, de Transporeon.
CALEA FERATĂ DIN PORTUL CONSTANȚA, LA MODERNIZARE
CFR a semnat ordinul de începere a elaborării studiului de fezabilitate necesar modernizării infrastructurii feroviare din Portul Constanța. Contractul, în valoare de
9,2 milioane de lei, fără TVA, este finanțat de Comisia Europeană, din Fondul de Coeziune. „În cadrul SF, se va analiza starea actuală a infrastructurii feroviare din Portul Constanța, care dispune de circa 180km de cale ferată, inclusiv elemente conexe (clădiri, poduri,
podețe, treceri la nivel), în vederea identificării blocajelor care afectează activitatea specifică din port și circulația trenurilor de marfă pe traseul proiectului global, și va propune soluții noi de desfășurare a activității”, se arată în ordin.
CONTRACT PENTRU AEROPORTUL BĂNEASA
Peste 55,5 milioane de lei, la care se adaugă TVA, vor costa lucrările de reabilitare și refuncționalizare a interioarelor clădirilor A, B și Rotondă de la Aeroportul Internațional „Aurel Vlaicu” Băneasa. Contractul, care a fost atribuit Asocierii Bog’Art (lider de asociere)-UTI Grup (asociat), prevede două luni pentru proiectare și șase luni pentru execuția lucrărilor.
PUBLICITATE
    ȘTIRI






















































































   55   56   57   58   59