Page 29 - Revista ZIUA CARGO
P. 29

  Maurizio Cervetto, redactor Vado e Torno:
„Cu IVECO S-Way NP, IVECO stabilește o nouă referință
în productivitate și eficiență pentru vehiculele cu tracțiune alternativă pe distanțe lungi. (...) IVECO S-Way nu este doar singurul vehicul
cu gaz natural cu o autonomie
de 1.600 km; este, de asemenea, noua referință în consum, cu
4,12 km/kg de gaz. IVECO S-Way NP combină performanțele tehnice, obținute cu un sistem de propulsie bine dovedit (...) și o cabină complet nouă, cu un Cx îmbunătățit cu 12%, care permite o reducere semnificativă a consumului de combustibil (până la 4%), cu caracteristici și standarde de calitate ale unui vehicul emblematic, care ridică semnificativ nivelul de confort pentru șofer și siguranța pentru ceilalți utilizatori ai drumului.
Noua cabină creează un mediu care permite utilizarea completă
a spațiului (2.150 mm înălțime liberă și înălțimea tunelului redusă la doar 95 mm). Este chiar mai silențios decât înainte, în interior
și în exterior (conform standardelor Piek). În plus față de numeroasele sisteme de asistență la conducere, oferă noi servicii de conectivitate, care sporesc și mai mult durabilitatea tuturor tipurilor de transport.”
    Thomas Hilse, președintele mărcii IVECO:
„Suntem foarte mândri de acest premiu important, care susține viziunea noastră asupra rolului vital al gazelor naturale în realizarea unui transport durabil pe distanțe lungi. Este singura soluție disponibilă imediat.
Este punctul de plecare pe calea către zero emisii, iar IVECO S-Way demonstrează că este, deja, o realitate: cu performanța sa, costul total de proprietate redus, funcționarea silențioasă și autonomia ridicată, asigură o durabilitate financiară și ecologică. În plus, l-am ascultat pe șofer și am proiectat cabina astfel încât să se simtă ca acasă, departe de casă. Infrastructura de distribuție a GNL se dezvoltă rapid și acoperă, deja, principalele coridoare europene de transport. Subvențiile și stimulentele introduse în diferite țări fac din aceste vehicule o propunere din ce în ce mai interesantă. Vedem, deja, o schimbare a mentalității transportatorilor, care vin tot mai mult la noi pentru soluții de gaze naturale. Cel mai important, bio-GNL oferă, deja, o soluție aproape de zero astăzi, deschizând calea pentru transportul zero-carbon cu hidrogen albastru produs din metan.”
rului. Păstrează vehiculul conectat constant cu specialiștii IVECO din camera de control, care monitorizează vehiculul în orice moment.
Acest lucru permite planificarea eficientă a opririlor de întreținere și re-
parații, oferind un serviciu predictiv, pentru a maximiza durata de funcțio- nare a camionului. Sistemul de evalua- re a stilului de conducere oferă sfaturi, în timp real, pentru a ajuta la con- ducerea eficientă și în siguranță. Per-
formanța durabilă a vehiculului include funcționarea sa silențioasă și emisiile reduse. Camionul aduce o reducere de 95% a particulelor și 90% în materie de NO2 comparativ cu motorina – și, atunci când funcționează cu bio-metan, generează cu 95% mai puțin CO2, creând o economie circulară.
Viziune alternativă
Compania IVECO investește în sisteme de propulsie alternative de mai bine de 20 de ani, dezvoltând o experiența mare, care face ca produ- cătorul să fie unul de referință, astăzi, în ceea ce privește vehiculele alimen- tate cu gaz natural de pe piața euro- peană, cu peste 35.000 de vehicule cu gaze naturale vândute. IVECO este și un facilitator în răspândirea tehno- logiei, acționând ca o punte de legă- tură între diferitele părți interesate, pe măsură ce au abordat acest sector. Acest fapt a condus la dezvoltarea, în doar câțiva ani, a unei rețele extinse de aproximativ 80 de stații de alimen- tare cu GNL, doar pe teritoriul italian.
Alexandru STOIAN
alexandru.stoian@ziuacargo.ro
 decembrie 2020 .......................................................................................................................................... 29
 CONSULTANȚĂ













































































   27   28   29   30   31