Page 25 - revista ZIUA CARGO
P. 25

     Liliana Condurache:
„Am fost de acord să îmi spun povestea, pentru a trage un semnal de alarmă. O voi face până la moarte! Poate că nu mă voi mai urca niciodată într-un camion, dar colegii mei, șoferii profesioniști, sunt OAMENI... sunt cei care atunci când frica de boală a cuprins Europa, au rămas
pe stradă. Au livrat și au ajutat!”
ACTUALITATE
pauzele pe care le luam la două săp- tămâni. Oricum aveam nevoie de o soluție de avarie, până la deblocarea pieței. În ciuda prostului renume, nu am avut niciodată probleme cu firma. Chiar dacă plățile au mai întârziat, au fost întotdeauna făcute. Iar, în privința programului, dacă te impui și spui ce ai de spus, nu are nimeni ce să îți facă, pentru că volanul e la tine în mână. Așa că am rămas la ei, până în prezent.
În mod normal, când mergeam către Anglia, încărcam din Spania și ne opream în parcarea securizată din Calais. Nu aveam timp să traversăm în aceeași zi și, în Anglia, sunt întot- deauna probleme cu parcările, pentru că nu sunt locuri. La întoarcere, ple- cam cu program întreg din Derby, în 4 ore și jumătate eram la Calais, după care urma să conducem până la 18 ore.
În sâmbăta respectivă,
la ora 3 fără 10
trebuia să ne oprim
pentru pauza săptămânală, de 24 h.
După ce am coborât de pe tren, mai aveam două ore și Mihai a con- siderat că putem ajunge până în Abbeville. Pe cursa respectivă, aveam descărcare în Vitoria, după care luam altă remorcă și coboram către Madrid. Eu eram la volan, el consulta hărțile și a apreciat că puteam ajunge până după Baie de Somme, o parcare pe
ambele sensuri, unde firma ne interzi- cea să oprim din pricina migranților, care se ascund în camioane, neștiind în ce direcție va pleca mașina (către Anglia sau către Paris). Mihai a apre- ciat că aveam timp să ajungem la următoarea parcare, pe sensul către Paris, nevizată de către imigranți. Am ajuns acolo în ultimul minut al progra-
 iunie 2021 .................................................................................................................................................... 25






















































































   23   24   25   26   27