Page 29 - revista ZIUA CARGO
P. 29

  Noua planșă de bord
gime de cel puțin de 330 mm în plus în spatele cabinei, pentru un spațiu inegalabil în scopul de a munci, trăi și dormi. Poziția cabinei modelelor XG și XG+ este cu 125 mm mai sus decât cea a noii generații XF. Podeaua semi- plată oferă combinația optimă dintre
XG
XF
accesul ușor, în trei trepte, și poziția de conducere foarte bună, pentru o vedere directă nemaiîntâlnită. La acest fapt pot contribui, opțional, „oglinzile electronice”, care se bazează pe un sistem de camere ce monitorizează în permanență camionul. XG+ depă- șește orice camion de pe piață, în ter- meni de spațiu interior, conform oficia- lilor DAF. Înălțimea plafonului este mai mare decât la noul XF, oferind un spa- țiu stând în picioare de până la 2.220 mm, dar și un pat generos (până la 800 mm lățime pe toată lungimea de 2.220 mm) și cu multe reglaje. Masa acestui model este doar cu puține zeci de kilograme mai mare decât a noului XF. XG+ este adevăratul lider de gamă de la DAF, oferind un nivel de confort extraordinar și spațiu amplu, unic în întreaga industrie. Toate, în combinație cu aerodinamica și vederea amplă. Adăugăm aici și iluminare completă cu LED și o serie de funcții inteligente, pentru siguranța activă. Frâna de mână din cabină este, acum, manuală, dar în viitor urmează să fie acționată electric. Cheia, însă, nu va suferi acest upgrade, va rămâne cea clasică, din motive de funcționalitate și de costuri.
Bazele eficienței
Datorită noilor optimizări, s-a obținut o creștere cu până la 10% a eficienței consumului de combustibil, adică economie de carburant, ce pro- vine, în mare parte, din aerodinamică. Totodată, și grupurile propulsoare au fost înnoite, iar intervalele de servisare sunt de 200.000 km, pentru noile camioane, costul total de proprietate (TCO) fiind mult îmbunătățit.
   iunie 2021 .................................................................................................................................................... 29
 CAMIOANE ȘI SERVICII


























































































   27   28   29   30   31