Page 34 - revista ZIUA CARGO
P. 34

    IVECO Driver Pal oferă două abi- lități unice, dezvoltate de Amazon Web Services Professional Services și echipa Alexa Auto. Prima, MYIVECO, îi permite șoferului să verifice starea de funcționare a vehiculului, să seteze și să administreze sistemul de navi- gație, să solicite asistență în caz de necesitate și să ceară sfaturi privind stilul de conducere, pentru a econo- misi combustibil și a călători în sigu- ranță. IVECO Driver Pal ridică aptitu- dinile de conectivitate ale lui Daily pe noi culmi, permițând un acces facil la serviciile conectate IVECO ON.
O a doua funcțiune exclusivistă, MYCOMMUNITY, pune conducătorul auto în legătură cu comunitatea șofe- rilor. Aceștia pot face schimb de reco- mandări și pot solicita ajutor, pentru a evita opririle neplanificate și întârzi- erile, cu informații despre ambuteiaje sau alte perturbări ale traficului. Tradu- cerea automată rezolvă problema barierei lingvistice.
O nouă transmisie manuală
Nouă Daily prezintă o nouă trans- misie manuală cu 6 trepte, care oferă o experiență excelentă de conducere, având cele mai bune caracteristici de schimbare a vitezelor și de precizie a acționării din clasa sa. Acest lucru va face din Daily vehiculul favorit al șo- ferilor din aplicații urbane, care vor beneficia de un grad mai mare de con- fort, în timpul lungilor zile de lucru de la volan.
Noua transmisie va contribui, de asemenea, la reducerea Costului Total de Proprietate (TCO). A fost posibilă cuplarea motorului de 2,3 l cu același ambreiaj ca și motorul de 3,0 l, fapt care îmbunătățește robustețea în ca- drul celor mai dificile misiuni și crește durabilitatea cu până la 18%. Noua
transmisie nu va avea nevoie de schimbarea uleiului, intervalul fiind prelungit până la 350.000 km, contri- buind la o reducere suplimentară a costurilor de întreținere și reparații, cu până la 4%.
Scaune care se adaptează șoferului
Noul Daily este echipat cu scaune cu totul noi, cu zonele centrale ale șezutului, spătarului, precum și cu te- tiera din spumă cu memorie – o pre- mieră la nivelul industriei pentru ve- hiculele comerciale ușoare. Spuma se mulează pe corpul șoferului, distri- buind greutatea în mod egal și redu- când vârfurile de presiune cu până la 30%. Acest fapt are ca rezultat un ni- vel superior de confort și protejează împotriva durerilor de spate. Secțiunile laterale au fost îngroșate cu 15 mm de spumă cu densitate înaltă, pentru îmbunătățirea suportului lateral, cres- când gradul de siguranță și de confort în conducere. Șoferii mai înalți se vor simți mai confortabil, datorită pernelor față mai lungi cu 20 mm și mai groase cu 15 mm, care oferă un suport mai bun pentru picioarele lor lungi. Mâne- rele laterale ale scaunului au fost reproiectate, pentru a facilita urcarea în și coborârea din vehicul, ideal pen- tru livrările din ușă în ușă și aplicațiile de coletărie, care necesită urcări și coborâri frecvente.
Ofertă unică de motorizări
Noul Daily rămâne fidel reputației sale în ceea ce privește versatilitatea, cu oferta sa extinsă de motoare. Este singurul vehicul care oferă două motoare, optimizate pentru a livra cea mai bună performanță în orice misiune de transport. Motorul F1A de 2,3 litri,
cu puteri de la 116 la 156 CP (dispo- nibil atât cu omologare Light Duty, cât și Heavy Duty) și propulsorul F1C, cu puteri cuprinse între 160 și 207 CP. Motorul F1A de 2,3 l se remarcă prin economia de combustibil, de până la 6% în ciclu WLTP, comparativ cu mo- delul anterior. Noua transmisie manua- lă a permis o creștere a cuplului de până la 15%, îmbunătățind performan- țele Noului Daily în aplicații solicitante și îmbunătățind versatilitatea pentru carosierii care au nevoie de prize de putere. Noul Daily rămâne fidel și vo- cației sale sustenabile, cu motorul său GNC de 3,0 l, care livrează o perfor- manță puternică și sensibilă, cu 136 CP și 350 Nm cuplu.
Noul Daily îndeplinește standar- dele Euro 6-D Final și Euro VI-E, obținând Factorul de Conformitate 1 (CF=1) înainte de intrarea în vigoare a reglementărilor respective. Acest lucru înseamnă că se încadrează în limitele de emisii în condiții reale de utilizare și pe toată durata de viață a vehiculului. Vehiculul utilizează un sis- tem dublu de post-tratare a gazelor care a fost reproiectat complet, pentru a ocupa același spațiu ca și în cazul modelelor precedente, astfel încât să nu aibă niciun impact asupra opțiunilor de carosare ale vehiculului.
NOUL S-WAY, productivitate dusă la nivelul următor
Noul IVECO S-Way se construieș- te pe succesul obținut de această ga- mă încă de la lansarea sa, din 2019. Modelul s-a dovedit extrem de popular în rândul șoferilor, datorită nivelurilor sale înalte de confort. Clienții apre- ciază îmbunătățirile în performanță și în Costul Total de Proprietate (TCO), care însoțesc conectivitatea și servi- ciile personalizate ale vehiculului.
CAMIOANE ȘI SERVICII
34 .................................................................................................................................................... iunie 2021



















































































   32   33   34   35   36