A3: Egis va superviza realizarea tronsonului Zimbor-Poarta Sălajului

Egis a semnat cu reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) contractul în valoare de 5 milioane de euro pentru supervizarea proiectării și construirii  tronsonului de 12 km din Autostrada Transilvania (Brașov-Târgu Mureș-Cluj-Oradea”, între Zimbor și Poarta Sălajului.

Supervizarea asigură respectarea obligațiilor contractuale asumate de antreprenorul lucrării, din punct de vedere al duratei, costurilor și calității optime,  inclusiv în ceea ce privește utilizarea corectă a fondurilor.

Manuela Copcea, manager al Departamentului de Supervizare și Management de Proiect la Egis în România: „Această autostradă are un impact strategic important pentru România, cu mai multe tronsoane deja deschise și alte câteva în construcție. În mod particular, acest contract reprezintă atât o nouă secțiune de autostradă de supervizat, cât și o continuare a implicării Egis în acest proiect, ceea ce ne va permite să valorificăm toate cunoștințele și expertiza obținute pe tronsoanele învecinate și astfel să gestionăm eficient riscurile și să maximizăm progresul. Inginerii noștri, care au deja baza în Zimbor, au o bogată experiență, ideală pentru această secțiune complexă, și suntem foarte recunoscători că și-au luat angajamentul de a fi implicați în continuare în acest proiect”. 

Subsecțiunea 3B2 este proiectată pentru o viteză de 120 km/h. Aceasta pornește de la intersecția autostrăzii cu DN1G km 13+260 (Huedin-Zimbor-Tihău (DN1G)) și traversează dealuri și văi care se îndreaptă spre Nord până la intersecția cu DJ108A (Românași-Agrij), la vest de Poarta Sălajului. Punctul final al subsecțiunii 3B2 va fi amenajat temporar pentru conectarea cu alte drumuri care urmează să fie pregătite pentru conectarea la viitoarea subsecțiune 3B3, autostrada Poarta Salajului-Zalău. 

Durata supervizarii contractului de proiectare și execuție este de 36 de luni la care se adaugă perioada de garanție până la un total de 160 de luni.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.