Air France si KLM: Noi site-uri si aplicatii gratuite pentru telefoanele mobile

 

Modificarea rezervarii unui bilet fara plata unei diferente (aplicabil doar biletelor cumparate la tarife modificabile) si cumpararea de bilete va fi posibila, pana la sfarsitul anului, prin intermediul a doua site-uri puse la dispozitie de Air France si KLM. Astfel, mobile.airfrance.com si klm.com sunt disponibile pentru telefoanele mobile, in sase limbi, astfel: pe site-ul mobil Air France: franceza, engleza, germana, italiana, spaniola si portugheza, iar pe site-ul mobil klm.com: olandeza, engleza, germana si in curand franceza, spaniola si italiana. Aplicatiile gratuite pentru iPhone sunt deja puse la dispozitie prin intermediul iPhone App Store si in curand si pentru BlackBerry prin intermediul BlackBerry App World.

Prin intermediul acestor site-uri, clientul are urmatoarele facilitati:

* poate sa-si modifice singur rezervarea fara plata unui supliment si isi poate revalida biletul in cateva click-uri, daca biletul se poate modifica;

* se poate inregistra pe zbor impreuna cu persoanele care il acompaniaza**;

* isi poate alege locul dupa planul de cabina;

* isi poate rezerva un loc Seat Plus pentru a dispune de loc mai mult pentru picioare (pe site-ul mobil Air France), un transfer la clasa Business sau un loc in cabina Economy Comfort (pe site-ul KLM.com);

* poate cumpara excedent de bagaj la un pret redus;

* poate primi prin SMS sau prin e-mail tichetul de imbarcare cu care se poate prezenta direct la poarta de imbarcare sau pe care il poate imprima la aeroport;

* in caz de nevoie, poate anula inregistrarea pe zbor sau o poate modifica oricand inainte de ora limita de inregistrare;

* poate consulta informatiile despre zbor in timp real direct de pe telefonul mobil si sa verifice terminalul de plecare sau ora de sosire exacta a unui zbor;

* are acces la orarul de zbor pentru anul viitor;

* are acces la contactele Air France, KLM si Flying Blue oriunde in lume.

In cazul in care are nevoie sa efectueze o verificare, clientul introduce numarul biletului electronic, codul rezervarii sau numarul de card Flying Blue si sa acceseze toate detaliile legate de calatoria sa. “Aceasta noua oferta pentru telefoanele mobile va usura considerabil parcursul clientilor celor doua companii si le va permite sa fie mereu informati si mai autonomi la fiecare etapa a calatoriei”, a declarat Christian Herzog, directorul de marketing Air France KLM.

Pana la sfarsitul anului, alte noi servicii vor fi disponibile: cumpararea de bilete, modificarea rezervarii pentru majoritatea tipurilor de bilete, consultarea sectiunii interactive Intrebari frecvente care ofera raspunsuri rapide la intrebarile clientilor.

Magda SEVERIN

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.