Apel la protest internațional, pentru toți transportatorii români

    Asociația Patronală a Transportatorilor Europa 2002 (APTE 2002) face apel către toți transportatorii români să participe la un protest internațional, la Bruxelles, “în contextul procedurii de adoptare a Pachetului Rutier I de către forurile de legiferare ale Uniunii Europene, în contextul amendamentelor adoptate prin abordare generală de către Consiliul de Miniştri al UE în data de 3 şi 4 decembrie 2018 de la Bruxelles și în perspectiva dezbaterilor din Comisia TRAN din data de 10 ianuarie 2019”.

    foto: Jean-Mihai Pâlșu

    Protestul va avea loc în zilele de 9 și 10 ianuarie 2019, de la ora 09:00, cu începere în sensul giratoriu Schuman (Rond-point Robert Schuman) de la Bruxelles și cu expunerea manifestărilor în fața Parlamentului Europei.

    Iată precizările APTE 2002:

    În calitate de organizator internațional, APTE 2002 a invitat în jur de 30 de asociații și confederații patronale din Bulgaria,  Cehia, Croația, Cipru, Estonia Grecia,  Irlanda, Letonia, Lituania, Malta,  Polonia,  Portugalia,  Slovacia și Ungaria  pentru a protesta vehement împotriva nedreptăților, inechităților, ilegalităților și măsurilor imorale  înglobate în Pachetul Rutier 1 și îndreptate împotriva statelor membre din Estul UE și a statelor periferice.

    Trebuie să protestăm, pentru că:

    • Șoferii transporturilor internaționale NU sunt lucrători detașați, în fapt sunt mobili pentru că lucrează pe un vehicul mobil , dar de drept NU sunt mobili pentru că ei au un singur angajator, un singur loc de muncă și un singur contract de muncă. Noi cei năpăstuiți din Estul UE  NU putem să-i plătim pe șoferii noștri cu cât vor cei bogați din Vestul UE. Noi nu putem modifica salariile din contracte după cum au chef  bogații din UE. După ce ne-au luat totul , industria , băncile , energia , producția  și ne-au transformat într-o societate de consumatori ,  acum vor să nu mai circulăm prin țările lor , vor să  NU  ne mai vadă , doar să stăm acasă și să consumăm produsele lor  ! E corect așa ? Noi NU facem dumping social , ei fac abuz de superioritate economică pentru că 2000 Euro / lună pentru un  șofer NU e dumping social!
    • NU putem fi obligați la nici o perioadă de cooling off , NU putem sta pe cooling off  cât vor cei bogați din Vestul UE – e o restricție abuzivă.  Ca membrii cu drepturi depline în UE ,  NU acceptăm să ni se spună “cool off”  !  Noi doar vrem să muncim cinstit în UE în conformitate cu Tratatele de aderare pe care le-am semnat ! Nu acceptăm să se schimbe regulile jocului în timpul jocului! Cabotajul sistematic nu există , e o invenție de-a lor , deoarece 3 operațiuni în 7 zile sunt foarte puține , când se poate crea sistematismul ?
    • Șoferul să se ducă la muncă și să se întoarcă acasă când dorește pe teritoriul UE,  în conformitate cu contractul lui individual de muncă , NU când și de câte ori vor statele înstărite din Vestul Uniunii Europene. NU acceptăm ca cei bogați din Vestul UE să le facă program angajaților noștri! Un om liber se întoarce acasă când vrea el nu când îi spune un bogătaș din UE , care e obișnit să poruncească la toată lumea! Un om liber poate să își vadă familia  să își viziteze căminul când vrea el  NU când vor cei înstăriți din UE! Ei spun că vor eradicarea firmelor de tip căsuță poștală , dar în realitate vor să distrugă întreaga industrie de transport din Europa de Est, pe toți cei care lucrează cinstit și corect  ! Lupta lor împotriva firmelor PO Box este un fals tertip , realitatea e eliminarea noastră de pe piața UE!
    • Șoferul să se odihnească unde dorește , nu poate fi obligat șoferul să doarmă unde vor cei din Europa de Vest ! Este dovada obrăzniciei infinite a bogaților din UE să oblige șoferul să doarmă unde vor ei și NU unde vrea el! Ei vor ca șoferii noștri ori să doarmă în hotelulire lor ori să se mute la ei în țară , să fie sclavi fără identitate și fără personalitate într-o țară străină , departe de rădăcinile lor ! Bogații din vestul UE  au impresia că omul NU are suflet ci  doar stomac!
    • Revenirea la perioda de 28 de zile de control , pentru că nimeni , nici un lucrător de pe  Globul Pământesc  nu are obligația să își dovedească activitatea retroactiv pe 56 de zile. Bogații din UE vor să îi controleze pe șoferii noștrii retroaciv pe 56 de zile și să îi amendeze când vor ei, pentru că nu este șofer care să nu greșească măcar o dată în 56 de zile !
    • Menținerea termenului limită de 2034 pentru introducerea tahografului inteligent, deoarece cei bogați din Vestul EU își permit gadgeturi noi dar cei săraci din Estul UE nu pot să țină pasul cu pretențiile lor!

    Trebuie respectate prevederile din Tratatul UE privind libera circulație a serviciilor, a mărfurilor și  a persoanelor și accesul la o piață europeană liberă.

    Prevederile din Pachetul Rutier 1 sunt discriminatorii , restricționează accesul companiilor din  Estul UE  la piața comună ,  unică și liberă din Uniunea Europenă. Aceste reglementări reprezintă un abuz de statut economic dezvoltat ,  abuz de poziție dominantă a statelor din Vestul UE împotriva celor din Estul UE , este  manifestarea obstrucționării și restricționarii competiției prin abuz de forță economcă superioară. Sunt prevederi care încalcă principiile concurenței loiale și sprijină în mod nemijlocit dezvoltarea industriilor din țările dezvoltate ale Uniunii Europene în detrimentul celor mai puțin dezvoltate economic.

    FIȚI  DEMNI ȘI  PUTERNICI !

    SĂ NU VĂ FIE FRICĂ DE CEI CARE VOR SĂ VĂ DISTRUGĂ  ATÂTA TIMP CÂT LUPTAȚI PENTRU O CAUZĂ MORALĂ!

    LĂSAȚI UN MESAJ

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.