Black Friday: FAN Courier, comenzi cu minim 30% mai mari în noiembrie

Campania Black Friday va aduce FAN Courier comenzi cu cel puțin 30% mai mari în luna noiembrie, estimează compania de curierat, care s-a pregătit pentru ediția din acest an cu inteligență artificială, echipamente performante, 300 de camioane în plus și 350 de angajați noi. 

Cornel Morcov

Iată precizările, în comunicatul transmis ZIUA CARGO: 

FAN Courier, liderul pieței locale de curierat din România, se așteaptă ca ediția din acest an a Black Friday, cea mai mare campanie de discount practicată de retaileri, să genereze o creștere medie cu 30% a volumelor transportate și depășirea pragului de 500.000 de expediții în prima zi de după încheierea campaniei. Pentru a face față vârfului de activitate, compania a investit peste 15 milioane de euro în echipamente de livrare și gestiune a expedițiilor și relația cu clienții, a extins capacitatea de depozitare  și a suplimentat flota auto și personalul angajat. 

Black Friday este un proiect care crește constant de la un an la altul și pentru care începem pregătirea încă de la mijlocul anului, bazându-ne pe rezultatele din anul anterior dar și pe tendințele pe care le observăm de la o lună la alta. De regulă, luna noiembrie aduce creșteri de volume de până la 40% față de media zilnică din timpul anului, aici incluzând și Black Friday care, pentru noi, se încheie la maxim două săptămâni din momentul închiderii campaniei de soldare. Ne așteptăm și ne-am pregătit pentru un scenariu similar și pentru campania din acest an si suntem cu toții focusați să ne respectăm promisiunea de livrare în termen a tuturor produselor”, a declarat Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier. 

Reprezentantul companiei crede că, deși anul acesta, pe fondul pandemiei provocate de SARS-COV2, industria de curierat a fost solicitată constant la capacitate maximă, Black Friday ar putea genera creșteri similare cu cele din anul precedent. În același timp, el nu exclude posibilitatea să existe diferențe semnificative în ceea ce privește zonele de livrare a expedițiilor. 

”Analizele efectuate ne-au arătat că sectorul fashion ar putea avea o creștere semnificativă anul acesta. În topul cerințelor s-ar putea afla, pe lângă produsele IT&C și cele de igienă, produse de mobilier și decorațiuni interioare care, în ultimii cinci ani, au înregistrat creșteri de până la zece ori.  Produsele albe – electrocasnicele mari – nu mai sunt atât de solicitate de Black Friday”, explică oficialul companiei. 

În ceea ce privește ”harta” comenzilor, compania spune că nu există o teritorializare specială, perioada de vârf generând volume ridicate în toate zonele. ”Sunt orașe care au o pondere de consum mare precum Cluj-Napoca, Iași, Craiova, Timișoara dar sunt și zonele exterioare ale orașelor principale care, în această perioadă, primesc mai multe colete. Ne așteptăm ca anul acesta să avem o creștere pe expedierile internaționale, atât pe volumele clienților din România care expediază în străinătate – Bulgaria, Ucraina, state membre UE dar și a companiilor internaționale care au livrări în România”.  

FAN Courier a început pregătirile pentru perioada Black Friday de la mijlocul anului. Compania a investit mai mult de 4 milioane de euro pentru a înlocui cele 3.600 de dispozitive PDA aflate în dotarea curierilor și într-o aplicație pentru gestionarea expedițiilor de către curieri, a introdus un chatbot în comunicarea cu clienții și a continuat dezvoltarea aplicației de ticketing. 

Ca în fiecare an, ne-am asigurat că avem capacitatea de depozitare suficientă pentru a face față volumului mare de comenzi dar și capacitatea de transport și manipulare corespunzătoare. În consecință, în ultimele luni, ne-am extins echipa cu încă 350 de persoane și am suplimentat flota auto cu un număr de peste 300 de vehicule din toată gama – camioane pentru transportul între filiale și flota necesară livrărilor și colectărilor”, a adăugat Cornel Morcov.  

În același timp, compania și-a optimizat resursele pentru a gestiona în parametri optimi atât volumele actuale cât și volumele excedentare din zona de e-commerce.  

Despre FAN Courier

„Oriunde, cu plăcere.”

FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu. FAN Courier a devenit în 2006  liderul pieței românești de curierat, poziție consolidată constant datorită investițiilor și serviciilor cu valoare adăugată noi, introduse permanent.

FAN Courier deservește cei peste 55.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 7.300 de angajati si colaboratori și a unei flote auto de peste 4.400 de autovehicule. 

Serviciile FAN Courier de expediere și livrare în sistem ”door to door” sunt disponibile atât la nivel național, numărul de localități deservite fără km suplimentari crescând permanent, cât și la nivel internațional prin parteneriate solide.  

Distincțiile obținute constant în ultimii ani de compania FAN Courier reprezintă o recunoaștere a performanței de afaceri, a implicării în dezvoltarea economică a României, a responsabilității în fața comunitățiiși a implicării acționarilor fondatori în educarea viitoarei generații de antreprenori. 

În 2017 și 2019, FAN Courier a fost nominalizat și a câștigat primul loc în Top 15 Superbrands România, fiind pentru a doua oară în istoria de peste 10 ani a premiilor când un brand românesc ocupă locul fruntaș în clasament și pentru prima oară când o companie câștigă titlul de două ori consecutiv. În plus, constant, FAN Courier se numără printre companiile incluse în Topul celor mai puternici jucători din economie, realizat de diferite organizații și publicatii de business recunoscute în România: locul 1 înTopul Național al Firmelor Private din România, la categoria întreprinderi mari, realizat de Camera de Comerț și Industrie a României, locul 3 în Topul Național al Firmelor Private, categoriile Performanță Globală și Productivitate Întreprinderi Mari, locul 12 în Topul celor mai cunoscute și longevive branduri românești, realizat anual de publicația BIZ și Best Courier Company, acordat în cadrul GPeC în perioada 2015-2020 și Courier Company of the Year în cadrul Galei Premiilor Industriei de Curierat în 2014-2019.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.