Cea mai mare extindere a serviciului UPS My Choice

UPS) anunță extinderea la nivel global a serviciului UPS My Choice către 96 de țări și teritorii noi, numărul total de țări și teritorii ajungând astfel la 112.

Iată precizările, în comunicatul remis redacției:

Odată cu pătrunderea în țări și regiuni din Asia Pacific, America Latină, Subcontinentul Indian, Orientul Mijlociu și Africa și datorită expansiunii în Europa, acest serviciu de gestionare a expedițiilor va fi disponibil pe principalele piețe de comerț electronic din lume, la timp pentru startul sezonului de sărbători.

Extinderea UPS My Choice depășește cu mult numărul de 16 țări și teritorii în care acest serviciu era disponibil inițial și are loc în două etape: în prima etapă, serviciul a fost lansat pe perioada verii în 48 de locații suplimentare din întreaga lume. Etapa a doua, care include lansarea serviciului în încă 48 de țări și teritorii, începe luna aceasta și va continua anul viitor.

„Fiecare utilizator UPS My Choice va primi notificări prin intermediul e-mail-ului privind statusul livrării, o alertă cu o zi înainte de livrare cu o estimare a intervalului de livrare și o notificare după ce livrarea a fost finalizată”, a declarat Nando Cesarone, președinte UPS International. „Odată cu această extindere, expeditorii vor primi mai puține solicitări de informații din partea clienților, iar numărul de livrări nefinalizate se va reduce. Clienții vor beneficia de o vizibilitate sporită și, în multe cazuri, de posibilitatea de a ajusta datele și locațiile de livrare”.

Aceasta este cea mai mare extindere de la lansarea serviciului în urmă cu șapte ani și are loc în contextul în care numărul de clienți care utilizează serviciul UPS My Choice depășește 52 de milioane la nivel mondial, dintre care peste șase milioane în Europa. Acoperirea geografică largă oferă comercianților online un avantaj distinct, pe măsură ce achizițiile transfrontaliere cresc.

Extinderea globală implică includerea alertelor text care oferă o mai mare ușurință în gestionarea livrărilor. În țările în care tehnologia permite schimbarea opțiunilor de livrare, utilizatorii pot direcționa coletele către locațiile UPS Access Point®, le pot trimite la altă adresă sau pot opta pentru livrare în altă zi. În prezent, există peste 28.000 de locații UPS Access Point în întreaga lume, atât deținute, cât și operate în mod independent, care oferă clienților o locație convenabilă și sigură pentru preluarea coletelor, în funcție programul acestora.

Creșterea numărului de țări și teritorii incluse în programul UPS My Choice reprezintă recunoașterea faptului că UPS înțelege nevoile și preferințele clienților în era digitală. Potrivit studiului global UPS Pulse of the Online Shooper, clienții,  în special cei din zonele urbane, folosesc din ce în ce mai multe opțiuni alternative de livrare, iar interesul pentru transportul către locații alternative de livrare crește odată cu clienții care cumpără online. Extinderea programului UPS My Choice oferă o vizibilitate mai mare în timpul procesului de livrare, indiferent de locul sau modul în care clienții primesc coletele.

„UPS oferă servicii de urmărire a coletelor de mai mult de un sfert de secol, de aceea știm că utilizatorii își doresc mai multe opțiuni, control și confort”, a mai spus Nando Cesarone. „Adăugarea mai multor piețe globale la acest important serviciu demonstrează că suntem hotărâți să le oferim atât expeditorilor, cât și clienților instrumentele de care au nevoie”.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.