Contract de investiţii şi cooperare ZF – BeeSpeed

ZF Friedrichshafen AG a semnat cu prestatorul de servicii de inginerie BeeSpeed un contract de investiţii şi de cooperare, prin care se urmăreşte preluarea de la BeeSpeed a afacerii auto. BeeSpeed Automatizări S.R.L. are sediul în oraşul Timişoara, situat în vestul României, şi lucrează de zece ani pentru Business Unit Sisteme de frânare, Division Tehnologie de siguranţă activă şi pasivă (ZF TRW).

„BeeSpeed este un partener tradiţional şi de încredere”, declară Manfred Meyer, directorul departamentului Inginerie, Business Unit Sisteme de frânare. „Prin această preluare ne asigurăm pe termen lung know-how-ul celor 75 de ingineri care lucrează pentru noi şi le oferim perspective excelente ca parte a concernului ZF.” ZF şi-a consolidat poziţia de furnizor de sisteme nu doar în domeniile software şi IT, ci şi punctual în domeniul mecanic. „În felul acesta ne putem extinde şi mai mult competenţele în domeniul sistemelor mecanice inteligente”, subliniază Meyer.

ZF şi patronii societăţii BeeSpeed au semnat acordul de investiţii şi de cooperare în aceste zile, în Timişoara. Acesta prevede desprinderea diviziei auto din BeeSpeed până la începutul anului 2018 şi integrarea juridică în ZF la data de 1 ianuarie 2019. Părţile au agreat să păstreze confidenţialitatea asupra preţului de achiziţie. Directorul diviziei auto şi asociatul BeeSpeed, Ing. Dr. Scridon Sever, se va afla şi în viitor în fruntea echipei de ingineri. Prestatorul de servicii de inginerie BeeSpeed a fost înfiinţat în anul 1994. Un pilon secundar, pe lângă divizia auto, este domeniul tratării apei. BeeSpeed va conduce în continuare independent activitatea acestei divizii.

ZF în România

ZF Friedrichshafen AG are în România un număr total 4.000 de angajaţi în cele două locaţii din Timişoara şi Roman. Fabricile fac parte din Business Unit Sisteme de protecţie a pasagerilor, Division Tehnologie de siguranţă activă şi pasivă. Cifra de afaceri la nivel naţional realizată în cursul anului trecut a avut valoarea de 100 de milioane de euro.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.