Culoar unic pentru tramvaiul 21, prin separarea sinelor de carosabil

Incepand de luni noapte, Administratia Strazilor din Bucuresti a separat fizic linia de tramvai de partea carosabila, pe tronsonul liniei 21, de la Piata Obor pana la Sos. Fundeni.

In acest fel, se va continua montarea separatorilor de trafic, instalati deja pe Calea Mosilor, intre Bd Carol si Piata Obor. Potrivit directorului general al Administratiei Strazilor, Alina Roman, s-a luat decizia de a nu se mai plasa separatoare intre sensurile de mers ale tramvaielor datorita faptului ca pe unele portiuni exista deja delimitari.

In cele 5 saptamani de cand soferii nu mai pot incalca sinele pe Calea Mosilor, reprezentantii RATB sustin ca s-a observat fluidizarea transportului in comun, tramvaiele nu se mai blocheaza din cauza soferilor care fac manevre bruste sau neregulamentare, se poate respecta un program bine stabilit, iar calatorii s-au aratat din ce in ce mai multumiti.

Prin proiectul de Management al Traficului, Primaria Capitalei a demarat implementarea unei prioritizari a transportului public, iar Administratia Strazilor Bucuresti, prin Serviciul de Siguranta Circulatiei, vine tocmai sa sustina acest proiect, prin crearea de culoare unice pe tronsonul liniei 21, intre capatul tramvaiului de pe soseaua Colentina pana la Piata Obor, continuand pana la intersectia bulevardului Carol cu Calea Mosilor.

Magda SEVERIN

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.