Cum să călătorești în 5 orașe din Europa cu 99 de euro

Furnizorul de transport pe distanțe lungi cu autocarul FlixBus continuă să reinventeze modul clasic de călătorie. Cei care vor să viziteze cât mai multe orașe din Europa la un preț accesibil au la dispoziție și în această vară biletul InterFlix.

Biletul în valoare de 99 de euro permite vizitarea a 5 orașe europene din rețeaua FlixBus. Pasagerii pot alege din peste 1700 de destinații din 27 de țări. După cumpărare, biletul Interflix este valabil timp de 3 luni. Acesta poate fi achiziționat de pe site-ul interflix.flixbus.com.

După efectuarea rezervării, pasagerii vor primi cinci coduri care pot fi folosite doar pentru conexiuni directe. Cele 5 vouchere Interflix sunt personalizate, ceea ce înseamnă că nu sunt transmisibile. Se poate opta pentru un tur a cinci orașe europene (București – Budapesta – Zagreb – Viena – Berlin – București, de exemplu) sau pentru vizitarea unei singure țări.

La bordul autocarelor FlixBus, pasagerii beneficiază de Wi-Fi gratuit, spațiu suplimentar pentru picioare, gustări și băuturi, prize și spațiu generos pentru depozitarea bagajelor. În plus, toate autocarele verzi sunt dotate cu o toaletă.

În prezent, FlixBus oferă conexiuni directe din România către 15 țări, printre care Franța, Germania, Italia, Spania sau Bulgaria.

Despre FlixBus 

FlixBus este o companie tânără furnizoare de transport pe distanțe lungi. Din anul 2013, oferă un mod alternativ, comod și verde de a călători, pentru orice buzunar. Grație planificării inteligente a rețelei și a unui sistem backend de ultimă generație, FlixBus oferă cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa, cu 300.000 de curse zilnice către 1.700 de destinații din 28 de țări.

Fondat și lansat în Germania de trei antreprenori tineri, Jochen Engert, André Schwämmlein și Daniel Krauss, start-up-ul combină experiențși calitatea prin strânsa colaborare cu sectorul regional de IMM-uri. Din birourile sale din Berlin, München, Paris, Zagreb, Milano și Stockholm, echipa FlixBus, aflată în plină expansiune se ocupă de planificarea rețelei, de relațiile cu clienții, de managementul calității, de marketing și de vânzări, precum și de dezvoltarea activității și a tehnologiei.

Partenerii de transport regionali, adesea firme de familie clădite pe eforturile câtorva generații, se ocupă de operațiunile cotidiene și de o flotă de autocare verzi FlixBus, punând un accent deosebit pe cele mai înalte standarde de confort și de siguranță. Așadar, inovația, spiritul antreprenorial și o marcă puternică în transportul internațional de persoane sunt completate de experiențși de calitatea unui sector tradițional format din firme mici și mijlocii. Folosind un model de afaceri unic, FlixBus a transportat milioane de cliențîn toată Europa și a creat mii de noi locuri de muncă în acest sector. Găsiți mai multe știri și imagini – care pot fi folosite și descărcate gratuit – în FlixBus newsroom.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.