DKV creează Help Desk

Criza cauzată de coronavirus a generat probleme financiare pentru multe companii de transport. Pentru a le sprijini eficient, furnizorul de servicii de mobilitate a lansat un birou de asistență – Corona Help Desk, care poate fi accesat gratuit, prin intermediul site-ului DKV. Aici, toate companiile din industria de transport și logistică pot obține informații consolidate despre oportunitățile de finanțare publică.

„Chiar și în criza coronavirusului, operatorii de transport au numeroase oportunități de finanțare la dispoziție. Cu toate acestea, gama subvențiilor este eterogenă”, a declarat Marco van Kalleveen, CEO al DKV.

„Cu ajutorul Corona Help Desk, vrem să ajutăm transportatorii să obțină rapid și cu ușurință informații despre subvenția pentru care sunt eligibili și să contribuim la îmbunătățirea situației lor”, a adăugat el.

Help Desk DKV poate fi accesat aici

DKV EURO SERVICE

De peste 80 de ani, DKV Euro Service este unul dintre furnizorii de servicii de mobilitate de top pentru industria logisticii și a transporturilor. DKV oferă la nivel european un portofoliu extins pentru optimizarea și controlul flotelor comerciale, de la aprovizionarea pe drum an fără numerar la cele peste 100.000 puncte de acceptanță pe diferite piețe și până la decontarea taxei de drum și returnarea taxei pe valoare adăugată. DKV Euro Service face parte din DKV MOBILITY SERVICES Group cu peste 1,000 de angajați. În anul 2018, grupul a realizat un volum de tranzacții de peste 8,6 miliarde de euro și și-a desfășurat activitatea în 42 țări. Actualmente, peste 200.000 de clienți utilizează 3,7 milioane DKV CARD-uri și dispozitive on-board. În anul 2019, DKV CARD a fost desemnat pentru a 15-a oară. Consecutiv drept cea mai bună marcă la categoria carduri de alimentare și de service.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.