DPD România: Achitări de 350 lei, în medie, cu cardul la livrare

Valoarea medie a coletului achitat cu cardul la livrare prin serviciul mPOS este de 348,64 lei, potrivit DPD România – unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de coletărie și curierat expres.

Lucian Aldescu, CEO DPD România

Iată și celelalte precizări, în comunicatul remis redacției:

Topul orașelor în care se plătește cel mai des cu cardul la livrare este dominat de București, urmat de Iași, Cluj, Timișoara și Tulcea, orașe care împreună însumează 80% din totalul plăților prin serviciul mPOS.

La polul opus, printre orașele în care se plătește cel mai puțin cu cardul la livrare se numără Brașov, Craiova, Ploiești, Drobeta-Turnu Severin și Petroșani, orașe care însumează mai puțin de 1%.

Serviciul mPOS poate fi folosit pentru orice tip de livrare, atât pentru plata sumei ramburs, cât și pentru plata transportului coletului, și se adresează segmentelor B2B și B2C. Până în prezent, peste 10% dintre clienții de business DPD România au ales acest serviciu. Procedura prin care aceștia aleg să ofere serviciul de plată cu cardul la livrare este simplă, prin completarea unei singure anexe, iar transferul de bani în cont se face în 24h.

„Preocuparea noastră constantă este să oferim servicii moderne și flexibile atât pentru clienții magazinelor online, cât și pentru partenerii noștri. Piața de curierat actuală înseamnă o interacțiune mult mai puternică între expeditor și destinatar, iar e-commerce-ul a fost factorul care a dezvoltat acest lucru. Prin echiparea curierilor noștri cu terminale mPOS de ultimă generație, clienții și partenerii noștri din toată țara pot beneficia de o experiență optimizată de plată. Mulțumim partenerilor care au promovat această soluție de plată către clienții finali și ne dorim ca în continuare să ne susțină în acest demers”, declară Lucian Aldescu, CEO DPD România.

Conform DPD România, industriile care raportează cea mai mare rată de utilizare a plății cu cardul la livrare sunt: IT, fashion, electrocasnice și home&deco, cel mai activ segment fiind B2C.

Datele companiei arată că plățile cu cardul la livrare prin serviciul mPOS sunt făcute preponderent de persoane tinere, cu vârsta cuprinsă între 25 și 35 de ani, cu studii superioare și experiență în cumpărăturile online.

Serviciul mPOS a lost lansat de DPD România în 2016, pentru început în București. Pe parcursul anului 2017, acesta a fost extins la nivel național. În prezent, sunt disponibile peste 600 de dispozitive mPOS, fiecare curier DPD România fiind dotat cu un astfel de dispozitiv.

Despre DPD

DPD România este parte a DPDgroup, lider european în curieratul rutier. În România, DPD se află în top 3 companii de curierat. Prin tehnologia inovatoare, cunoașterea pieței locale și cele 2 servicii Predict și PalletOne, DPD România oferă cea mai bună experiență de livrare atât expeditorilor, cât și destinatarilor.

Cu o echipă de peste 1,200 de angajați și francizori și având acces la o rețea europeană de 16.000 de sedii Pickup, DPD România livrează anual peste 9 milioane de colete.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.