Eurowag, creștere de 25%

Eurowag anunță extinderea rețelei și creșterea numărului de clienți – un trend care, potrivit managementului, ar putea aduce compania dincolo de pragul de 25% avans, în 2021. Strategia Eurowag se îndreaptă acum, mai mult ca niciodată, spre o mobilitate ecologică și către servicii integrate de mobilitate digitală.

Iată precizările, transmise ZIUA CARGO:

Eurowag este furnizorul de mobilitate cu cea mai rapidă creștere în Europa. Anul acesta, compania și-a extins rețeaua de sucursale și puncte de acceptare, în timp ce numărul clienților a crescut cu 11%. Repere majore în business includ noi parteneriate și achiziții, cum ar fi recentul parteneriat cu Last Mile Solutions și achiziționarea unui pachet de 51% din KomTeS, un furnizor ceh de soluții de  optimizare a costurilor și a flotei.

Eurowag are peste 1000 de angajați în 18 birouri din toată Europa. De la înființarea sa în 1995, compania a crescut constant într-un ritm anual de peste 20% și se situează în prezent printre primii 5 furnizori europeni de servicii logistice. Eurowag oferă carduri de carburant, soluții de plată a taxelor, servicii financiare și soluții telematice.

Începuturile

Eurowag a fost înființată în 1995 în orașul Most, din nord-vestul Boemiei, de către Martin Vohánka ca răspuns la o cerere a rafinăriilor de petrol  în căutarea unui distribuitor.

În primii ani, compania furniza carburanți clienților din agricultură și producție și stațiilor de alimentare. Companiile agricole s-au dovedit a fi clienți profitabili, deoarece au putut plăti imediat și în numerar, astfel încât furnizorul să poată evita riscul de neplată.

O etapă majoră a venit în 2000, când Eurowag și-a mutat biroul la Praga și a intrat într-un nou segment – serviciile de plată. Sistemul inițial a fost simplu, stațiile de alimentare verificând achizițiile de carburant cu companiile prin mesaje text. Mai târziu, Eurowag a introdus carduri de carburant care au servit și pentru plata taxelor de drum.

În 2005, Eurowag a lansat prima sa parcare de camioane în Republica Cehă. În anii următori, alte parcări de camioane au fost înființate în Polonia, Ungaria și Slovacia. Ulterior, compania s-a extins și în domeniul rambursării taxelor și al activităților telematice. Soluțiile telematice Eurowag sunt utilizate în prezent de peste 100 000 de camioane. Compania este optimistă în privința anului 2021, prognozând o creștere a afacerii cu 25% și o creștere a numărului de vehicule pe platforma grupului EW.

Mobilitatea ecologică și digitalizarea sunt părți integrante ale strategiei Eurowag

Strategia Eurowag se îndreaptă acum, mai mult ca niciodată, spre o mobilitate ecologică și către servicii integrate de mobilitate digitală. Vehiculele rutiere produc aproximativ 12% din toate emisiile de dioxid de carbon din UE. Odată cu introducerea Pactului Verde European, care vizează reducerea emisiilor nete de gaze cu efect de seră, agenda de mobilitate ecologică devine din ce în ce mai presantă.

În 2019, Eurowag a înființat o divizie de business axată pe e-mobilitate și carburanți alternativi. „O tranziție de succes către carburanții alternativi necesită sinergii între diverse industrii și instituții guvernamentale, astfel încât să se realizeze o soluție sustenabilă și financiar viabilă”, spune Martin Vohánka, CEO, Eurowag. De exemplu, Eurowag procesează volume mari de date de la 100 de mii de unități telematice instalate atât în ​​autoturisme, cât și în camioane. Mai nou oferă, de asemenea, două tipuri de bază de dispozitive de colectare a datelor pentru mașinile electrice.

Unul dintre avantajele telematicii destinate vehiculelor electrice este monitorizarea și facturarea ciclului de reîncărcare la stațiile de încărcare publice, la sediul companiilor și acasă. De exemplu, telematica poate determina consumul de energie într-un anumit punct pe baza datelor de încărcare a bateriei, fără a fi nevoie de o stație de încărcare inteligentă sau un contor electric costisitor.

Un alt produs de mobilitate ecologică este așa-numitul mod EV, care face parte din Sygic GPS, o aplicație de navigație globală. Aplicația de navigație permite plăți pentru încărcare la aproape 300.000 de puncte de încărcare în toată Europa, inclusiv prețuri actualizate și detalii despre disponibilitate.

În același timp, Eurowag și-a extins rețeaua de peste 15.000 de stații de alimentare pentru a include stații care oferă carburanți alternativi, precum gazul natural, LNG (gaz natural lichefiat) și CNG (gaz natural comprimat). La începutul acestui an, compania a anunțat un acord de parteneriat cu Pitpoint, un furnizor olandez de carburanți ecologici, și a adăugat la rețeaua sa trei noi stații de LNG din Belgia și Olanda.

Uniunea Europeană prevede un rol major pentru gazul natural lichefiat în transportul rutier. În prezent, șoferii pot lua LNG la 387 de stații de alimentare în toată Europa, cu cel mai mare număr în Italia (92), Spania (65) și Germania (55)

Despre EUROWAG 

Cu o istorie de 25 de ani de inovație, EUROWAG este furnizorul de soluții integrate de mobilitate cu dezvoltarea cea mai rapidă din Europa. Obiectivul EUROWAG este de a simplifica viața operatorilor de transport rutier comercial și de a le oferi soluții accesibile pentru nevoile lor de afaceri. Indiferent dacă este vorba de carburanți, plăți de taxe de drum, rambursarea taxelor, gestionarea flotei, servicii financiare sau sfaturi simple – suntem aici pentru a ajuta clienții noștri să deplaseze cu succes 350.000 de vehicule în Europa, Asia și Orientul Mijlociu.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.