Fresh Corner Drive Thru, în noua stație MOL din Bragadiru

MOL România a inaugurat o nouă stație de servicii în localitatea Bragadiru. Stația înglobează un concept nou – Fresh Corner Drive Thru – care permite clienților aflați în continuă mișcare să comande cafeaua preferată sau un hot dog mai repede și mai ușor, rămânând confortabil la bordul autoturismului și economisind timp. 

De la implementarea sa în stațiile MOL România, în 2015, Fresh Corner s-a bucurat de succes imediat, fiind un concept inovator, care pune accentul pe cafeaua aromată, din boabe prăjite după o rețeță originală si pe gama variată de produse gastro, proaspăt pregătite din ingrediente de înaltă calitate. Ne bucurăm că, cinci ani mai târziu, aducem clienților noștri o nouă facilitate – Fresh Corner Drive THRU. Acest nou concept vine în întâmpinarea nevoilor în continuă schimbare ale consumatorilor, care vor putea să își comande produsele favorite mai ușor și mai repede. La MOL, punem clienții în centrul tuturor activităților și acțiunilor noastre, iar  noul Fresh Corner Drive Thru este un bun exemplu în acest sens”, a declarat Camelia Ene, CEO & Country Chairman al MOL România.  

Stația este dotată cu 2 insule multiprodus – având fiecare câte 4 pistoale de alimentare pentru EVO 95, EVO Diesel, EVO 100 Plus, Evo Diesel Plus – și 2 pistoale cu debit rapid EVO Diesel. 

Clienții care vin în noua stație inaugurată la Bragadiru au la dispoziție, pe lângă carburanții de calitate superioară cu formula MOL EVOTECH, și o gamă largă de produse alimentare și nealimentare, produse de îngrijire auto și posibilitatea achitării taxelor de drum pentru România. 

Stația de la Bragadiru este cea mai recentă investiție făcută de MOL pe piața locală. MOL România sărbătorește în acest an 25 de ani de la deschiderea primei stații, perioadă în care a investit aproximativ 200 de milioane de dolari în extinderea organică și modernizarea rețelei de retail și a sistemului logistic, iar suplimentar a achiziționat doi jucători importanți –Shell (2005) și Eni/Agip (2015) – în cadrul unui plan coerent de dezvoltare pe termen lung.

MOL România își deservește astăzi clienții printr-o rețea extinsă de 240 de stații de servicii, 2 depozite de carburanți la Giurgiu și Tileagd, un terminal GPL la Tileagd, divizii de lubrifianți, bitumen și produse petrochimice și un portofoliu extins de produse și servicii dedicate persoanelor fizice și juridice. 

Compania se află în acest moment în plin proces de transformare dintr-un retailer de carburanți într-un furnizor de servicii complete pentru clienții aflați în mișcare, în linie cu schimbările în comportamentul consumatorilor și cu strategia de dezvoltare a Grupului MOL, una dintre cele mai puternice și flexibile companii din ECE.

Despre Grupul MOL

Grupul MOL este o companie de petrol şi gaze internaţională integrată, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 40 de ţări, o forţă de lucru dinamică formată din 25.000 de angajaţi în întreaga lume şi peste 100 de ani de experienţă în industrie. Activităţile de explorare şi producţie ale Grupului MOL sunt susţinute de o experienţă de peste 80 de ani în domeniul hidrocarburilor. În prezent, activităţile de producţie se desfăşoară în 9 ţări, iar cele de explorare în 14 ţări. Grupul MOL controlează trei rafinării şi două combinate petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare în Ungaria, Slovacia şi Croaţia. Compania are, de asemenea, o reţea de 1.940 de staţii de servicii în 10 ţări din Europa Centrală şi de Est, dintre care 240 în România.

Despre MOL România

MOL România este o subsidiară a MOL Group și una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezență de 25 ani pe piața autohtonă. MOL România are un portofoliu extins de produse și servicii în domeniul comerțului de carburanți, lubrifianți, produse petrochimice și bitum. În prezent, compania deține un număr de 240 de stații de servicii, 2 depozite de carburanți, la Giurgiu și Tileagd și un terminal LPG la Tileagd. MOL România are sediul social la Cluj-Napoca, sediul de business la București, un sediu administrativ la Arad și un număr de aproximativ 250 de angajați proprii. MOL România a fost prima companie petrolieră care a implementat un program de loialitate, MOL MultiBonus, recompensat de 2 ori cu locul I pentru calitate în clasamentul programelor de loialitate din România în cadrul cercetării de piață QUDAL. Începând cu anul 2018, MOL România este parte a proiectului NEXT-E care vizează instalarea a 40 de stații de încărcare pentru autovehicule electrice. MOL România este un membru activ al comunităților în care operează, printr-o platformă extinsă de programe sociale precum Premiul Mentor, Program pentru Sănătatea Copiilor sau Permis pentru Viitor. 

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.