Gebrüder Weiss România activează confirmările electronice de livrare

Gebrüder Weiss România continuă strategia de digitalizare a serviciilor și a proceselor de business și anunță introducerea POD – Proof of Delivery (confirmarea livrării) în format electronic, fiind asfel eliminate dovezile în format fizic, pe hârtie.

Începând cu februarie 2022, livrările în regim de grupaj se vor realiza cu POD electronic. Activarea POD-ului electronic aduce cu sine o serie de avantaje, cum ar fi disponibilitatea, flexibilitatea si sustenabilitatea

Precizările transmise ZIUA CARGO:

Noul serviciu POD electronic va fi disponibil pe plan local pentru transporturile în regim de grupaj, începând cu luna februarie, pentru toți partenerii companiei la nivel local, fiind o soluție în curs de implementare la nivel de grup. 

„Digitalizarea serviciilor devine, treptat, modul de operare implicit al tuturor proceselor de business ale Gebrüder Weiss România. De altfel, transformarea digitală este una dintre principalele priorități ale companiei noastre, aceasta fiind acceleratorul eficienței operaționale în industria în care activăm. Mai mult de atât, un rol important în deciziile privind adoptarea de noi soluții digitale îl joacă și componenta de mediu și astfel, investim permanent în procese mai sustenabile și mai prietenoase”, a declarat Viorel Leca, Director General al Gebrüder Weiss România. 

Astfel, una dintre cele mai recente inițiative ale companiei în acest context privește eliminarea, începând cu luna în curs, a POD-urilor (en. Proof of Delivery) care, până în prezent, erau utilizate în format fizic la livrare și ulterior scanate și încărcate în arhiva electronică. Odată cu digitalizarea acestui proces, dovezile de livrare vor fi disponibile doar în format electronic, prin intermediul portalului pentru clienți myGW, în timp ce confirmarea din partea destinatarului devine digitală cu ajutorul scannerelor utilizate de curieri. 

Viorel Leca, director general Gebruder Weiss Romania: Digitalizarea serviciilor devine, treptat, modul de operare implicit al tuturor proceselor de business ale Gebrüder Weiss România

 „La nici un an de la lansarea pe plan local a portalul myGW destinat clienților din toate domeniile de activitate, continuăm eforturile de a veni în întâmpinarea partenerilor cu servicii integrate în platformă care să asigure o mai mare transparență, trasabilitate și flexibilitate”, a subliniat Viorel Leca. 

Potrivit afirmațiilor sale, implementarea POD-ului electronic aduce cu sine o serie de avantaje, printre care disponibilitatea – dovezile de livrare fiind la îndemână, oricând, la un click distanță prin portalul myGW. De asemenea, acestea oferă clienților o mai mare flexibilitate, putând fi accesate oricând, de oriunde. Un aspect ce nu trebuie omis este faptul că acestea sunt prietenoase cu mediul prin eliminarea hârtiei. 

În acest context, myGW dovedește, o dată în plus, că reprezintă evoluția digitală a Excelenței în Servicii, iar accentul pus pe calitatea logistică și contactul personal cu destinatarii rămâne neschimbat. Pentru clienții companiei, myGW înseamnă flexibilitate: toate documentele relevante, cum ar fi facturile sau dovezile de livrare, sunt stocate online, comenzile pot fi plasate electronic sau prețurile de transport pot fi stabilite în scurt timp, cu un singur click. Un alt avantaj decisiv este că mai mulți reprezentanți ai unui client Gebrüder Weiss comunică online prin intermediul aceluiași instrument și pot monitoriza procesele în mod transparent, în orice moment. 

Despre Gebrüder Weiss în România

Prezentă în România încă din anul 1994, Gebrüder Weiss se bazează pe o infrastructură națională de hub-uri logistice situate în București, Arad, Sibiu, Cluj, Bacău, Brașov, Constanța și Craiova, ce însumează aproximativ 70.000 mp. Compania oferă soluții logistice inteligente pentru clienții săi și asigură servicii flexibile de distribuție prin transport rutier, feroviar, aerian și maritim. 

Din 2018, compania a lansat în România şi un serviciu de livrări la domiciliu, axat pe comenzile de marfă tip cargo Home Delivery, iar în 2020 a deschis un hub logistic dedicat acestui serviciu, de unde sunt gestionate operațiunile de cross-docking, terminalul deservind întreaga țară.

Odata cu lansarea myGW în România, în 2021, și integrarea ETA (en. Estimated Time of Arrival) în portal, clienții companiei au acces la toate informațiile relevante dintr-un singur cont, oricând și de oriunde (status, documente relevante, stocuri, comenzi). 

La un an de la lansarea portalului myGW, 12.000 de utilizatori la nivel global îl folosesc cu succes, evaluând produsul, pe o scară de la 1 la 5, cu un scor total de 4,5 stele.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.