Grupul Eurolines mizează pe România

turismGrupul Eurolines, alcătuit din 21 de companii, a obținut o cifră de vânzări mai mare cu 13% în 2016 şi a ajuns la 125 de milioane de euro.

„2016 a fost anul relansării turismului românesc. În același timp însă, scăderea încrederii turiștilor în agenții de turism ne-a marcat negativ“, a declarat Dragoş Anastasiu, fondatorul Gupului Eurolines România.

Vânzările de pachete turistice ale reţelelor TUI TravelCenter şi Eurolines s-au majorat cu 23% faţă de 2015.

Tendinţa de creştere a rezervărilor prin programul Early Booking este mai mare decât în alţi ani, România detașându-se în topul căutărilor turiştilor.

Totalul vânzărilor de pachete turistice interne în 2016 a înregistrat o creştere de 86% faţă de anul anterior.

Cele mai căutate destinaţii în 2017 vor fi în continuare România, Grecia şi Spania, vedetele campaniei de Early Booking.

Cinci ani de TUI TravelCenter

Touring Europabus România, compania care deţine reţelele de agenţii de turism Eurolines şi TUI TravelCenter, va finaliza anul în curs cu o creştere de 12% a cifrei de vânzări, ajungând la nivelul de 86,5 milioane euro.

Au fost inaugurate şase noi agenţii de turism TUI TravelCenter şi Eurolines în mall-uri şi centre comerciale mari. Cele 80 de sedii TUI TravelCenter şi Eurolines alcătuiesc cea mai mare reţea de agenţii din România.

Anul 2016 a marcat cinci ani de prezenţă în România a celui mai puternic brand de turism din lume, TUI Travel.

În cifre discutăm de o creştere de la 26,8 milioane euro în 2011 la 86,5 milioane euro în 2016, Numărul de agenţii a crescut de la 52 la 80, existând 11 destinaţii în regim charter în parteneriat cu TUI în Turcia, Grecia şi Spania.

Nova Travel, tour-operatorul Grupului, are în 2016 o cifră de vânzări de 11,6 milioane de euro, mai mare cu 7% faţă de nivelul din 2015. Nova Travel a extins în acest an numărul curselor charter marca TUI, iar pentru 2017 va opera o nouă destinaţie din Spania, Gran Canaria.

Danubius Travel, tour-operatorul Grupului Eurolines specializat pe incoming (turişti străini care călătoresc în România), a avut o creştere de aprox. 16% a cifrei de vânzări în anul 2016, comparativ cu anul 2015, ajungând până la nivelul de 13,8 milioane euro.

Touring Rent Auto, care operează pe piaţa românească sub brandul Enterprise Rent-A-Car, a înregistrat în anul 2016 o creştere a vânzărilor cu aproximativ 36% faţă de anul 2015, ajungând până la nivelul de 3,23 milioane euro. În prezent, Enterprise Rent-A-Car dispune de o flotă de 1.000 de autovehicule.

Green Village Resort din Sfântu Gheorghe va încheia anul 2016 cu o cifră de vânzări de aprox. 1,8 milioane euro, cu 53% mai mare faţă de anul precedent. Numărul de turişti români şi străini care au vizitat Green Village Resort a crescut, în 2016, cu aprox. 50% comparativ cu 2015, ajungând la 9.200 persoane.

Planuri pentru 2017

Eurolines Group țintește consolidarea de lider al pieţei de turism şi transport, vizând o creştere de 12% a vânzărilor, comparativ cu 2016, până la nivelul de aproximativ 140 milioane euro.

Pentru 2017, Green Village Resort şi-a propus o cifră de vânzări de aprox. 2,1 milioane euro, un plus de 13% faţă de nivelul realizat în 2016 şi continuarea investiţiilor în valoare de 350.000 euro.

De asemenea, va continua procesul de înnoire a flotei de autocare a Eurolines, prin achiziţia a trei autocare noi în 2017, în valoare de 750.000 euro.

Creşterea ponderii vânzărilor on-line reprezintă o altă țintă.

La nivel de Grup, bugetul total al investiţiilor programate pentru anul viitor este de aproximativ 6 milioane de euro.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.