GXO, cel mai mare furnizor de logistică contractuală din lume, a anunțat un nou acord cu Reflex Robotics, un startup pentru roboți umanoizi de uz general, pentru a testa soluția robotică Reflex în operațiunile GXO. Acesta este al doilea acord de tipul „Robots-as-a-Service” (RaaS) al GXO.
Robotul Reflex este o soluție la cheie care atinge capacitatea operațională în 60 de minute de la implementare și este pregătit sa devină complet autonom prin învățarea din demonstrațiile umane de-a lungul timpului. Robotul umanoid multifuncțional de la Reflex poate trece fără probleme între diverse sarcini repetitive, de la transferul de cutii între diverse tipuri de automatizare la pregatirea produselor comandate de clienți.
„Suntem încântați să colaborăm cu Reflex pentru a dezvolta aplicații pentru robotul Reflex pentru diverse sarcini din depozitele noastre. Prin programul nostru de testare operațională, implementăm soluții tehnologice de ultimă oră care creează valoare nouă pentru clienții noștri, pentru GXO și oamenii noștri”, a declarat Adrian Stoch, chief automation officer GXO.
GXO își folosește programul „incubator operațional” pentru a colabora strâns cu dezvoltatori de top pentru a valida cazuri practice de utilizare folosind depozitul ca un laborator real. Cu Reflex Robot, GXO dezvolta în prezent o serie de cazuri de utilizare intr-un proiect pilot pentru o operatiune cu mai multe canale de distributie pentru un retailer din „Fortune 100”. Obiectivul pe termen lung al acordului este de a implementa robotul Reflex pe scară largă în operațiunile GXO, pentru a depași constrângerile de capacitate și permițând membrilor echipei GXO să-și asume roluri mai importante.
Ritesh Ragavender, CEO Reflex Robotics, a declarat: „Suntem încântați că GXO, furnizorul principal de soluții de logistică automatizată, colaborează cu noi pentru a-și continua strategia. Am învățat multe lucrând in depozit alături de echipa GXO și ne accelerăm rapid producția de roboți pentru a sprijini utilizarea acestora în pregatirea comenzilor din rafturi, reaprovizionarea comenzilor și asigurarea calității.”