Hankook a avut vânzări, în T2 2024, de 2.317,8 miliarde de woni sud-coreeni (~ 1.570,4 milioane de euro) și un profit operațional de 420 de miliarde de woni sud-coreeni (~ 284,5 milioane de euro). Vânzarile au crescut cu 2,4% față de 2023, iar profitul operațional, cu 69,2%.
Producătorul de anvelope premium precizează că, în ciuda inflației ridicate și a ratelor ridicate ale dobânzilor, care au diminuat climatul de consum în întreaga economie globală, și-a menținut traiectoria de creștere.
„Acesta este rezultatul unei serii de măsuri bazate pe strategia mărcii premium. Este vorba despre investiții în cercetare și dezvoltare (R&D), un rol de lider pe piața anvelopelor exclusive pentru vehicule electrice și parteneriate puternice cu producătorii de automobile de înaltă performanță, sub conducerea președintelui Hankook & Company Group, Hyunbum Cho. În plus, Hankook și-a valorificat optim competența tehnologică și a poziționat produsele premium într-un mod competitiv prin strategia sa de vânzări specifică fiecărei regiuni, care se bazează pe canale de distribuție extinse și pe o infrastructură de vânzări îmbunătățită”, potrivit Hankook.
În T2, anvelopele de mari dimensiuni, de peste 18 inch, au reprezentat 46,3% din totalul anvelopelor pentru autoturisme și vehicule comerciale ușoare vândute, ceea ce reprezintă o creștere de 2,8 puncte procentuale comparativ cu anul precedent. Anvelopele de mari dimensiuni pentru autoturisme au reprezentat 63% din totalul vânzărilor pe piața chineză – cea mai mare pondere dintre toate regiunile – 55,3% în Coreea de Sud, urmate de 54,6% în America de Nord și 37,8% în Europa.
Cu tehnologia sa de vârf la nivel mondial în domeniul anvelopelor, Hankook îndeplinește standardele de performanță și calitate ale mărcilor auto premium. Compania își extinde continuu parteneriatele ca furnizor de anvelope pentru echipamente originale și lucrează cu producători renumiți precum Audi, BMW, Mercedes-Benz și Porsche, precum și cu mărci de calitate precum Audi Sport, BMW M și Mercedes-AMG.
De asemenea, Hankook furnizează anvelope celor mai importanți producători de vehicule electrice, precum Tesla și BYD. În prezent, compania furnizează anvelope OE pentru aproximativ 280 de modele, de la aproape 50 de producători auto mondiali.
Hankook continuă să facă progrese semnificative în sectorul anvelopelor speciale pentru vehicule electrice. De la lansarea primei linii complete de produse EV din lume în 2022 sub marca iON, compania și-a extins portofoliul și oferă acum 236 de specificații în dimensiuni de la 16 la 22 de inch. La aceasta se adaugă gama în continuă extindere de anvelope OE pentru modele EV, inclusiv Porsche Taycan, Audi e-tron GT și Q4 e-tron, BMW i4, Volkswagen ID.4, Hyundai Ioniq 6, Kia EV3 și EV9, Tesla Model Y și Model 3, precum și BYD Song Max și Yuan.
În paralel, compania își intensifică permanent activitățile de marketing naționale și globale pentru a-și consolida poziția de marcă premium. Hankook este furnizor exclusiv și partener tehnic oficial al celei mai importante serii de curse electrice din lume, ABB FIA Formula E World Championship, precum și al seriei de curse Lamborghini Super Trofeo, organizată de marca italiană de sport Lamborghini Squadra Corse.
În plus, compania este partener al unor organizații sportive cunoscute la nivel mondial. Acestea includ UEFA Europa League, în care sunt reprezentate cele mai bune echipe de fotbal profesionist din Europa, și renumitul club de fotbal german Borussia Dortmund.