Hankook Tire a obținut vânzări de 1,34 milioane euro, în T3

Hankook Tire a anunțat rezultatele financiare pentru al treilea trimestru al anului 2021: vânzări globale de 1,82 trilioane KRW (1.340 milioane EUR) și profit operațional de 180 miliarde KRW (131 milioane EUR). 

Precizările transmise ZIUA CARGO:

Compania de anvelope lider la nivel mondial Hankook Tire & Technology (Hankook Tire) și-a continuat creșterea calitativă în acest trimestru, vânzările globale de anvelope de 18 inci și mai mari, reprezentând 36,4% din vânzările totale de anvelope pentru autoturisme, o creștere anuală de 2,4 puncte procentuale. Acest rezultat a fost obținut și datorită managementului de top privind calitatea și competitivitatea. Au crescut în special vânzările de anvelope de diametru mare pe piețele majore ale Hankook, inclusiv Coreea de Sud, China, Europa și America de Nord, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Compania a înregistrat o creștere de 9,8 puncte procentuale față de anul trecut la vânzările de anvelope de diametru mare, ajungând la 43,4% în China. În ceea ce privește piața europeană, vânzările de anvelope diametru mare au crescut cu 3,6 puncte procentuale față de anul trecut.

Vânzările globale consolidate și profitul operațional au scăzut cu 3% și, respectiv, 19,5% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, deoarece producția globală de automobile a cunoscut o încetinire în mijlocul penuriei de piese cheie, inclusiv semiconductori. Provocările au fost intensificate în continuare de criza lanțului de aprovizionare global și de creșterea costurilor materiilor prime. Cu toate acestea, Hankook Tire a livrat un trimestru semnificativ, arătând o nouă revenire față de trimestrul precedent, deoarece vânzările globale ale companiei au crescut cu 1,3% față de trimestrul precedent, având o cerere continuă pe piața anvelopelor de schimb (RE).

Hankook Tire s-a clasat pe primele locuri în testele de anvelope efectuate de reviste de renume auto în a doua jumătate a acestui an. Compania a dominat toate segmentele, de la anvelope de vară la anvelope de iarnă și anvelope pentru toate anotimpurile. De exemplu, testul de anvelope SUV pentru toate anotimpurile din 2021 de la Auto Bild Allrad, efectuat în septembrie, a desemnat Hankook Kinergy 4S 2 X drept câștigător. Cu atât mai mult cu cât Kinergy 4S 2 X a fost singura anvelopă dintre anvelopele concurente care a obținut cel mai mare rating posibil, „Excepțional”. Hankook Ventus S1 evo 3 a fost, de asemenea, recunoscut pentru performanța sa ocupând primul loc la testul anvelopelor de vară din 2021 efectuat de către Auto Express Magazine, cea mai bine vândută revistă auto din Marea Britanie. În plus, compania a câștigat testul anvelopelor de iarnă din acest an al Auto Bild Sportscars cu anvelopa de performanță ultra-înaltă Winter i*cept evo 3.

Hankook Tire a continuat să demonstreze o prezență puternică pe piețele de echipare originală premium (OE) și vehicule electrice (EV). Hankook echipează banda sa de rulare ultra-ultra-înaltă, Ventus S1 evo Z, pe noul Porsche Panamera. Mai mult, echipa de la Volkswagen ID.4 USA Tour, care a condus pe vehiculul electric dedicat Hankook Kinergy AS ev (numai pe piața din SUA), a stabilit un record Guinness World Records pentru cea mai lungă călătorie efectuată într-o singură țară cu o mașină electrică (non-solară).

Căutând să atingă un obiectiv de vânzări de 7 trilioane KRW pentru acest an, Hankook Tire va continua să se concentreze pe stimularea vânzărilor de anvelope de diametru mare pe piețele majore, pe extinderea parteneriatelor de echipare originală (OE) cu producătorii mondiali de automobile premium, precum și pe menținerea poziției sale de lider în sectorul anvelopelor pentru vehicule electrice.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.