IVECO ON, noul brand de servicii și soluții de transport

IVECO ON este noua denumire de tip umbrelă care integrează o multitudine de servicii și soluții de transport concepute pentru a optimiza productivitatea și TCO-ul/Costul total de proprietate al clienților, asigurând în același timp siguranța șoferului și experienţa confortabilă la bord.

Iată precizările, în comunicatul transmis ZIUA CARGO:

IVECO ON a fost creat pentru a ajuta clienții să identifice cu ușurință soluția personalizată pentru afacerea lor în gama de servicii în continuă expansiune a IVECO.

Lansarea IVECO ON se înscrie pe aceeaşi direcţie a Iveco de a se centra pe clienţi; IVECO ON este noua denumire de tip umbrelă care reunește o multitudine de servicii integrate și soluții de transport dezvoltate pentru a-și ajuta clienții să își administreze flota și afacerile în mod eficient și să devină mai competitivi, mai profitabili și mai sustenabili. A fost creat pentru a facilita navigarea prin oferta extinsă de servicii a IVECO, care acum sunt centralizate și organizate, astfel încât clienții să poată identifica cu ușurință soluțiile care corespund cerințelor lor specifice.

Cu IVECO ON, clienții sunt în permanență în contact cu experții și dealerii IVECO; IVECO ON oferă răspunsuri cu ajutorul cărora clienţii își vor menține vehiculele pe drum și afacerea lor în funcțiune. Denumirea IVECO ON exprimă modul în care marca Iveco este întotdeauna „ACTIVATĂ” pentru clienții săi – alături de ei, gata să răspundă nevoilor lor în orice moment.

„IVECO ON deschide o lume a serviciilor gândite și concepute doar pentru clienții noștri”, a declarat Thomas Hilse, președinte de marcă IVECO. „Creează un ecosistem de soluții integrate, concepute pentru a ne ajuta clienții să își gestioneze afacerea mai eficient, ușor și profitabil. Dezvoltăm în mod constant noi servicii. pentru a-i sprijini în noi moduri. Serviciile conectate IVECO ON reprezintă un progres dublu în ceea ce priveşte asistența pentru clienți. În primul rând, transformă vehiculul într-o platformă care comunică și primește date în timp real. În al doilea rând, transformă IVECO într-un adevărat consultant pentru client și șofer. Schimbăm însuși conceptul de serviciu. IVECO ON livrează astăzi serviciile de transport de mâine.”

IVECO ON este denumirea umbrelă care oferă o poartă de acces la portofoliul extins al mărcii Iveco, cuprinzând caracteristici și servicii digitale axate pe îmbunătățirea timpului de funcționare al vehiculului și a eficienței și productivității flotei, reducând în același timp Costul total de proprietate (TCO) și asigurând siguranța și confortul șoferului la bord. Serviciile oferite de IVECO ON, care se extind continuu ca număr și acoperire, sunt organizate în cinci categorii:

  • Flotă, pentru gestionarea eficientă a flotei prin monitorizarea consumului de combustibil și a șoferului, planificarea misiunii, optimizarea rutei și expedierea comenzilor. Include IVECO Web Api care permite proprietarilor de flote să-și controleze flota de la diferite mărci printr-un singur instrument, grație integrării flexibile a datelor.
  • Uptime/Timp de funcționare pentru a menține vehiculul pe drum, evitând avarii neprevăzute și oferind asistență rutieră. Monitorizarea vehiculului, asigurată prin Camera de control, permite furnizarea de asistență la distanță, evitând opriri neplanificate. În plus, IVECO Top Care oferă clienților Premium prioritatea pe care o merită în cazul în care este necesară o reparație.
  • Care – grija faţă de proprietar, șofer și vehicul în timp ce se află la drum, incluzând monitorizarea și raportarea vehiculului. Smart report/Raportul inteligent oferă Clienților și șoferilor sfaturi despre cum să îşi îmbunătățească stilul de condus, în scopul optimizării combustibilului și a vehiculului. Șoferii de camioane pot beneficia și de aplicația Easy Way, care, printr-un simplu clic, le simplifică viața la bord, maximizându-le confortul.
  • Întreținere și reparații pentru asistență specializată, punând la dispoziţie o gamă de contracte de servicii adaptate. „Elements” oferă pachete de servicii personalizabile, care se potrivesc cel mai bine nevoilor clienţilor.
  • Piese completează oferta IVECO ON cu piese și accesorii originale IVECO. Clienții pot beneficia de accesorii originale și pot achiziționa piese noi din gama de piese originale IVECO, Reman și Nexpro.

    Graţie gamei de servicii în creștere rapidă, IVECO ON reprezintă o ofertă flexibilă care poate fi personalizată astfel încât să răspundă cerinţelor și activităţii fiecărui client în parte.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.