Iveco si FPT Industrial anunta folosirea unei tehnologii unice SCR pentru EURO 6

 

Iveco si FPT Industrial au anuntat, recent, ca sunt pregatiti sa indeplineasca noile reguli EURO 6, prin intermediul unei tehnologii SCR unice, care va fi introdusa pe cele doua noi game de motoare Cursor si Tector pentru vehicule comerciale de transport marfa si pasageri.

 

Noile motoare, echipate cu tehnologie in exclusivitate SCR, dezvoltata in colaborare cu FPT Industrial, vor propune sisteme de combustie si de post-tratare optimizate, pentru a mentine un nivel scazut al consumului de combustibil oferind, in acelasi timp, un grad mai inalt de protectie a mediului, datorita tehnologiei patentate de control. In cadrul acesteia, a fost obtinuta o eficienta foarte inalta a conversiei emisiilor de NOx (peste 95%, comparativ cu 80-85%, cat au anuntat unii competitori).

Realizarea unui sistem SCR atat de eficient este posibila datorita sistemului de management in care dozarea de AdBlue si proprietatile termice ale sistemului de post-tratare sunt controlate precis. A fost introdusa o noua generatie de hardware de post-tratare a gazelor de esapament care este rezultatul cercetarilor intensive ale FPT Industrial, care propun o serie de solutii patentate, printre care se numara:

– o modelare dinamica optimizata a gazului de esapament si a injectiei de AdBlue in catalizatorii SCR;

– sistem de control care permite o dozare precisa a AdBlue;

– tehnologie cu senzori pentru amoniu si NOx, pentru detectarea cu acuratete a nivelurilor acestora in gazul de esapament, permitand adaptarea dozajului de AdBlue pentru a compensa pentru orice uzura a catalizatorului SCR;

– tehnologie de mixer cu tub izolat pentru a permite o hidroliza omogena de uree si distributia in fluxul de gaz de esapament intr-o miscare de spirala.

Raluca MIHAILESCU

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.