KLM trimite pe WhatsApp statusul zborului către familia pasagerilor

În luna vacanțelor și în cea mai aglomerată perioadă din an pentru comaniile aeriene și pentru aeroporturi, KLM Royal Dutch Airlines introduce o facilitate utilă pentru familiile celor care călătoresc de sărbători. Serviciul se numește “Family Updates” și permite pasagerilor să inceapă un grup WhatsApp pentru a-și menține prietenii și familia informați cu privire la starea zborului lor.  

Pasagerii KLM care primesc biletul de îmbarcare prin intermediul WhatsApp vor primi o invitație de a utiliza gratuit acest serviciu KLM WhatsApp. KLM va trimite apoi un mesaj prietenilor și familiei pasagerilor după decolare.

Imediat după aterizare – chiar înainte ca pasagerul să aibă Wi-Fi sau roamingul de date activat – cei dragi de acasă vor primi o notificare cu statusul zborului. De asemenea, dacă un zbor este întârziat, membrii grupului vor fi informați. În plus fată de aceste mesaje automate proactive, membrii grupului pot solicita companiei KLM informații despre progresul zborului.  

KLM este prima companie aeriană care oferă un serviciu WhatsApp pentru clienți și pentru cei apropiați lor. În prezent, serviciul este disponibil numai în limba engleză, urmând a fi extins și cu alte limbi de circulație internațională.

Inteligența artificială și confidențialitatea datelor

KLM utilizează Inteligența Artificială pentru a înțelege intrebările pe care le primește printr-un mesaj marcat cu @KLM.

KLM nu poate citi mesajele pe care membrii grupului le trimit reciproc.

După trimiterea notificării conform căreia pasagerul a ajuns la destinație, KLM va părăsi grupul. Grupul WhatsApp va rămâne activ, astfel încât membrii pot impărtăsi fotografiile de vacantă și actualizările. Toate mesajele sunt protejate prin criptarea WhatsApp.

LĂSAȚI UN MESAJ

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.